資深 teamhead

資深Team Head求助:新同事喺我面前睇緊JobsDB,點算?

職場熱話

廣告

每間公司總會試過有新人入職做唔長,未過試用期就辭職的例子時有發生,特別是初入職場的新手,轉工成本低,而且願意多試不同工種,頻密轉工隨時考起負責管理下屬的資深同事。

發現Fresh Grad同事搵緊工

有資深打工仔在網上討論區發文,指自己一直對下屬不薄,工作上從未施加壓力,而且奉行「準時收工」原則,希望同事做得開心。

不過,樓主發文提到,最近無意間發現有新入職同事不時留意搵工網站,他意識到新同事有意另覓出路,反問:「我已經出盡力搞好關係,點解佢會想走?」直言好氣餒。

「身為條Team嘅Senior,我對班細嘅都好好,又冇chur佢地,又冇畀壓力,份工又可以準時收工,有時放假仲一齊去踩單車食嘢。」

「本來以為佢地都會好開心,但今日返工見到某個FG返唔夠三個月,就已經睇緊JobsDB。明明我已經出盡力搞好關係,而家好氣餒。」

資深 teamhead
(圖片來源:政府新聞處)

網民安慰:打工都係講錢

有網民安慰樓主,認為對方搵工動作,不一定跟樓主管理手法有關:「唔駛氣餒,公司有人嚟有人走係好正常,做得管理層就要面對呢個問題。」

  • 「可能佢覺得人工低或者返工時間長,所以想再搵工呢,唔一定係你嘅問題!」
  • 「相信只係八卦睇下公司有冇請人。」
  • 「其實關係幾好都冇用,打工都係講錢,人工唔夠咪轉工。」
  • 「可能我守舊啦,FG起碼做夠一年儲下經驗先轉工吧,我呢行都唔算jumpy。」
  • 「其實而家個市好咗,多左好多筍工,跳槽好容易。」
  • 「你都可以搵搵,唔使咁上心喎!」
資深 teamhead
(圖片來源:政府新聞處)

圖片來源:政府新聞處、unsplash@laurachouette2