寵物主人必學

寵物主人必學 10句同狗狗講嘅英文

職場

廣告

【寵物主人必學】香港地就愈來愈多人養狗啦,但有無人會同自己狗狗講英文呢?今日阿滴就教我地十句同狗狗講野既英文句子。

寵物主人必學1.Good boy/ girl

當你想稱讚你嘅狗狗好乖個陣,可以講good boy或good girl,邊講邊摸下佢個肚作獎勵。相反佢唔乖嘅,就叫佢bad boy或bad girl。唔用boy或girl都可以用doggy黎代替。

寵物主人必學2. What’s in your mouth?

好多餵食嘅狗仔都會係街周圍亂食野放入口,你捉住佢嘅時候,佢用一個無辜嘅眼神望住你,唔好咁快心軟住,你可以先問佢 What’s in your mouth? 如果佢個口真係有野係入面,你下一句可以同佢講 Spit it out!

寵物主人必學3. Let’s go for a walk

呢句說話相信好多狗仔聽到都會非常興奮同激動,就係我地要一齊出去散步啦。其實呢句說話都可以直接用係人身上,就係出去散步散心嘅意思。

寵物主人必學4. Come here

呢句說話就好簡單啦,就係叫你嘅狗狗過黎,無論係比野佢食呀定係摸下佢,叫佢過黎,就可以講come here。

寵物主人必學5. Sit, Stay

當你想你隻狗冷靜落黎嘅時候,就可以講 Sit, Stay,坐低,冷靜啲,叫佢留係原地,不但係要坐低,仲係留係原地唔好郁。

寵物主人必學6. Fetch

Fetch 呢個單字嘅意思係執野,所以當你同狗狗講 Fetch,就係你同佢玩掉公仔,叫佢執番嘅意思。

寵物主人必學7. Who wants a treat?

唔知大家有無養過一啲非常餵食嘅狗狗呢?佢地聽到treat就會變得好興奮,可能原本仲係度訓緊,一聽到就會即刻彈起身纏住你。呢句說話既意思係「邊個要吃零食呀?」

寵物主人必學8. No, you can’t eat this.

網上有好多人會分享狗仔唔可以食咩,所以當你要教狗狗嘅時候,就要非常堅定咁同佢講 No, You can’t eat this !

寵物主人必學9. Do you wants a belly rub?

Belly係肚腩,rub係磨或搓的意思,所以belly rub就係幫狗仔按摩個肚、搔癢嘅意思。

寵物主人必學10. Look at the mess you made!

寵物主人一定有經歷過你出完成日街,番到屋企嘅時候發現地上全部都係撕爛左嘅野,或者周圍都係大便,當你好嬲嘅時候,就可以講呢句說話,話比佢聽你嘅無奈。不過之後,你都係要乖乖地清理現場。