對人要有禮貌 5句委婉+5個稱讚人實用英文

職場

廣告

Savvy 機智的

Savvy一字當動詞用是「理解」的意思。

如果當形容詞用就是形容別人「很聰明、很機智」。當想表達對某個領域特別擅長,或者是具有某領域知識的話,就可以在savvy前加領域的名稱,例如是media-savvy或者tech-savvy。
例子:
“Kids nowadays are so tech-savvy. They know more about the latest technology than I do.”
(現在的小朋友都非常懂科技,懂的比我還要多呢!)

Considerate 體貼的

Consider一字本身是動詞,有「考慮、認為」的意思。
如果在consider後面加上-rate字尾就會變成形容詞,就是「體貼、考慮周到」的意思。

例子:
“He’s sweet and considerate. But not my type.”
(他很貼心和體貼,但不是我杯茶!)

Down-to-earth 務實的、實際的

例子:
“When I say you won’t make it, I’m not being mean. I’m being down to earth.”
(當我跟你說你是做不到的,我不是故意要對你刻薄,我只是比較實際而已。)

Adventurous 有冒險精神的
Adventurous一字的動詞是adventure,是「冒險」的意思。
如果加上-ous就變成形容詞,就是「有冒險精神的」的意思。

例子:
“I used to be adventurous when I was your age.”
(我在你這個年紀時很有冒險精神的呢!)

Persistent 有毅力的

Persist一字是動詞,有「堅持、執著」的意思。
變成形容詞即是Persistent,就是形容人「堅持不懈」的意思。但依照句子的意思也有可能是負面的,可以是形容一個人很固執。
例子:
“You will eventually achieve your dreams if you are persistent enough.”
(只要堅持到底,最後一定會達到夢想的!)

&index=7&list=PLG47EBGFEJNZSr35O4SAFYgqitWMfTM97

有冇試過有人邀請你出席一個你冇興趣嘅活動,但係又唔知點拒絕人?最後就因為唔知點say no,就死死地氣出席咗。為咗可以減少呢個情況,阿滴今集就醒你5招婉拒人哋嘅英文,學完就可以拒絕得大方又得體啦!

1/ I don’t feel like… 我唔係好想

I don’t feel like嘅意思係「我覺得,我唔係好想…」有時用自己感受行先都係一個幾好嘅方法,用feel like個比直接用I don’t like婉轉。不過,用嘅時候要注意文法,I don’t feel like之後要

加verb-ing。

例子:
“Isn’t it time to leave?”
“I don’t feel like leaving yet.”

2/ I’d love to, but…

呢句嘅意思係「我都想架,但係…」,雖然實際上你根本唔想去,但係為咗唔好令人哋有hard feeling,都要講小小白色謊言。

例子:
“Could you help me?”
“I’d love to, but I’ve got lots of thing to do.”

3/ Thanks for asking but…

人哋有嘢玩叫埋你,就梗係多謝咗人先啦,之後先再講你唔得嘅原因。「Thanks for asking but…」嘅意思就係,「多謝你嘅邀請,但係我…」,咁人哋聽落都會順耳啲。

例子:
“Do you want to have dinner with us tonight?”
“Thanks for asking. But I have to work overtime today.”

4/I’m afraid I can’t.

句中嘅「afraid」有恐怕的嘅意思,比直接用i can’t 會婉轉一啲。如果太直接一句同人講你唔得,可能人哋會唔開心,下次有咩都唔預你。

例子:
“Let’s go out and have dinner tonight!”
“I’m afraid I can’t. I’m so broke.”

5/ I think I’m good.

呢句說話真係不得了,拒絕人拒絕到連一句no同 not都冇。「 I think I’m good. 」嘅意思係
「而家咁就ok啦,唔需要!」間接咁話俾人知你唔需要其他嘅幫助,或者需要。

例子:
“How about one more shot?”
“I think I’m good. Thank you.”

阿滴英文

「要喜歡英文,才能學好英文。」阿滴與滴妹對教育充滿熱忱,將興趣結合專長,實踐對教育與創作的理念,兩人極佳的默契透過新媒體創作打造教學新模式,成功地讓聽眾對英文學習產生興趣與動力。目前他們的頻道累積了超過25萬訂閱者,成為了台灣最大的英文教學YouTube頻道。