阿滴英文

去旅行前要學定 10句搭的士常用英文 | 阿滴英文

生活消閒

廣告

【阿滴英文】大家搭的士就搭得多啦,但係去旅行搭的士嘅時候又識唔識點同司機講呢?今集阿滴就教大家搭的士經常會用到嘅十句句子,你下次去旅行就唔驚同司機雞同鴨講啦。

撰文:Smart ED 編輯部

1.Could you send a taxi to___?

可以派車到___嗎?

如果你拎住幾件行李要call車嘅時候呢句就岩晒你啦!

Could you send a taxi to 加上你需要的士到達嘅地方就可以。

例子:Hi, could you send a taxi to 民權公園?

2. Can you pull up closer to the curb?

可以停離路邊近一點嗎?

pull up 意思係停下來,curb係指行人路嘅邊沿。當的士司機將架車停得太遠,你又想慳水慳力,唔想行咁遠時,就可以同司機講 Can you pull up closer to the curb?

3.Could you take me to___?

我要到___。

一上車時你就要同司機講你想去嘅地方,咁呢個時候,你就要講Could you take me to加上目的地地址。如果想再有禮貌少少,就係句子後加上Please啦!

例子:Could you take us to 古亭?

4. What is that ____over there?

那邊的___是什麼?

作為遊人,坐緊的士去目的地時,一定周圍望下風景,當你想知外面既景物係咩尼個陣,就可以咁問司機啦:What is that (景點/建築物)over there?

例子:What is that tall building over there?

5. I’m here on vacation. Any recommendations on where to visit?

我是來度假的,有推薦要去哪裡玩嗎?

雖然你去之前一定做好資料搜集,但係有啲景點一定問當地人先知。如果要去獨一無異嘅景點時就可以問問司機 Any recommendations on where to visit?

6. Do you take credit card?

可以刷卡嗎?

今時今日,好多的士都有碌卡嘅服務,如果你身上無足夠嘅現金,就可以用呢問司機可唔可以碌卡啦。

7. I’m in a hurry.

我趕時間。

當你趕時間,趕住搭飛機時就可以請司機開快少少,同司機講I’m in a hurry 或者 I’m in a rush 。咁司機可能就會盡可能開快少少,當然!安全都係最重要。

8. How long will it take to get there?

到那邊大概要多久?

當去到一個唔熟悉嘅地方,你想知幾時會到,或者你一定要係幾點就到達時,就可以問司機 How long will it take to get there? 知道你嘅 ETA (Estimated Time of Arrival)

9. Can you take the quickest route to ____?

你可以走最快的路嗎?

科技咁發達,好多的士都會有GPS。一旦你發現佢其實一直繞路時,你就可以咁講Can you take the quickest route to (你的目的地)?雖然司機都唔中意被教開車,但你都可以稍微提提佢行捷徑。

例子: Could you take the quickest route to 古亭?

10. Keep the change

不用找錢。

的士司機最中意聽一定係呢句。Change即係零錢,Keep the change就即唔洗找啦!

下次去旅行時記住點同司機講啦!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。