上車 買樓 香港 消費 網民熱話

不吃不喝21年先上到車 網民:咪畀心儀對象知你有樓 | 買樓 | 網民熱話

社會熱話

廣告

【買樓・網民熱話香港是全球最難負擔樓價的地區,想在香港買樓要21年不吃不喝,有打工仔在討論區問「在香港擁有一個單位的意義」,樓主更指有樓在手,就可以免於被單身的恐懼!

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash、photoAC、電視截圖

樓主:

「如果你有咗一個單位,你可以免於被單身的恐懼,你也可以免於老來執紙皮的凄涼。信我!」

買樓的意義是……

有網民認為「香港擁有一個單位無咩意義,擁有多個出租單位先可以改變你既生活水平」,亦有網民指「已經擁有一個單位嘅意義係代表有努力的成果 」。

另外有網民笑指「有樓未拍拖既,千祈唔俾你心儀既人知你有樓」,因為怕對方比起喜歡你更喜歡你的物業。

有網民指出,很多年青人都不會儲錢,而是選擇及時行樂,「以一個普通屯門公屋長大,大學畢業現時21歲後生仔為例,身家係零,準備要還政府 grant loan,第一份工假設月薪有15,000,扣除車費生活開支之類你覺得每月可以儲幾多?要咬實牙關儲100萬首期談何容易,就算30歲儲到100萬,想買樓根本無選擇,所以大部份年青人態度係放棄,儲錢根本無用,不如及時行樂好過」。

有網民提醒樓主,如果不預早儲錢,到樓價大跌之時,就只可以看著其他人買樓,真是貧者越貧,富者越富!

其實上車從來都難,從來都講膽量:

「以前樓平利息高,我吾會講而加易上車,如果計上車,買d入門板其實都仲買倒,你要買2房800至1000萬梗係難。買400萬比完首期租比人。其實可以咁玩,睇你夠吾夠胆買」