中學同學

人工太低唔敢同中學同學食飯 我已沒有勇氣再講舊時

社會熱話

廣告

如果你讀的是一所唔錯的中學或大學,相信你身邊都有唔少勁的朋友,分分鐘唔少人都名成利就,而自己可能暫時未見曙光,有時出席中學同學飯局都有點尷尬。當佢哋已經傾緊幾時買樓,你那刻可能真的插不了口。

撰文: 好眼瞓  |   圖片: Visualhunt

自己唔爭氣,幾次在一些荀工的重要面試失手,反之,有D 平時唔多準備,成績又差過自己的反而一take pass,心中當然不是味兒。想起古時項羽面對劉邦最後一戰,再烏江自刎前輕歎一句:「天要亡我,非戰之罪」,眼見一些沒本事的人尸位素餐,心中還有什麼說話可言。

有時見到facebook 近期好興打一句「PM 我,小編即刻私訊你樓盤資訊」,你會見到你某幾個高薪厚職的朋友經常在這些樓盤page 留言,你就會覺得自己真是頗失敗。連居屋都買唔起,何況私樓。

 

有時同同學食飯,見到佢哋已經出入用車代步,戴的是靚錶,自己都覺得有點尷尬,係到諗自己做緊D 咩。

「我再沒勇氣向你講舊時

我怕面對你說到生活時

後悔過往的幼稚爭議」

希望明年今日,別要再失眠。