五個入名校低成本途徑

社會熱話

廣告

小一自行收生階段又開始,適齡兒童的家長應該一早就計劃好哂!有人豪擲3,000萬元入校網區博一博,又有啲每月洗10,000元上興趣班,真係嚇到唔少家長個心都離一離!其實仲有低成本的方法,想仔女入名校既家長要留意下啦!

方法一:買/租平屋

入校網區係最基本入學條件,豪宅唔容易負擔,不如轉戰平價之選!例如41校網地區包括九龍城和九龍塘等,九龍城約200方呎唐樓月租約7,000元,咁就成功入到校網,過到第一關!

方法二:做校工

如果父或母全職係心儀小學工作,或是該校的幼稚園或中學部工作,但是同一校址,就有20分加,子女入到名校機會十拿九穩!之但係,唔係個個都識教書做到老師,不過唔緊要,可以試下申請做校工,為左仔女入到心儀學校,辛苦啲都冇計啦,仲有10,000元人工袋!

方法三:與名校畢業生結婚

父或母係該校畢業生,可以加10分,入名校機會大增。如果計劃長遠啲,就要係結婚前諗定啦!若果你好想仔女讀指定名校,咁就要同指定名校畢業生結婚,而家好多Facebook好多名校Secret,識到機會都大啲掛 !最平星期一至五係婚姻註冊處簽字註冊,都係1,050元!不過首先你要有個男/女朋友……

方法四:成為同鄉

好多人都知道,仔女的宗教信仰與學校相同,可以加5分。不過要小朋友咁細個就受洗,好多家長都想佢地大個先決定。不過仲有個方法,就係加入同鄉會,交年費同定期去聚會就得,有啲即使唔係同一籍貫,經會員介紹後都一樣可以加入,會費大約400元。2014年,全港有18間小學隸屬同鄉會,好似上水惠州同鄉會、東莞同鄉會之類,又多個機會啦!

方法五:識校董/教職員加印象分

雖然識到校董同教職員冇分加,但係令佢對你有好印象都唔輸蝕!如果咁啱同佢地係同一間教堂,可以一齊交流下又認識到小朋友,俾啲貼士都好呀!