同事 公司 新人 員工 職場 工作 打工仔 網民熱話

同事做了3年 每天表現如新人「扮蠢扮傻 hea住做」|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】有打工仔在討論區表示,「同事做咗3年,每天表現如新人」,這些同事每天都會重複同樣的疑問,令樓主費解。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:電視截圖、unsplash

樓主:

「 我公司有個將近6條同事,唔知係佢演技好,定係我錯誤地以為已工作3年,應該都認識公司運作,佢每日返工就好似個新人咁,除咗呼吸同食飯,有關工作既野,佢可以忘記晒,每天都會問完再完」

網民點睇這種同事呢……

有網民笑言這是「保持青春 」、「幾好喎…好 Fresh」、「保鮮」。

又有網民表示,能夠將不開心的事忘記,其實是一種幸福!

網民提醒樓主不用太上心,「多的是,我公司都有幾個!確認左佢地智商有問題之後,都冇乜理佢地,由佢地自生自滅……」、「公司之前都有個係咁,日日要幫佢執屎,最後老闆都頂佢唔順炒左佢!」、「我而家公司有超過一半嘅人,都係廢人。同新人一樣。」

其他網民就認為,「依啲先叻,扮蠢扮傻,hea 住做」、「人工加得少,做又36唔做又36」。

亦有網民也同意有這種同事真心難頂,嘗試幫樓主找出原因,問樓主「係咪你地成日改左D野冇話俾佢聽?!」

樓主回應指,「間公司十年以來都係無變」。

網民續指,「有乜辦法,老闆都唔出聲」!