咪做傻瓜同人搶 2個方法執筍盤

社會熱話

廣告

唔貴唔賣?咪唔好賣囉!你唔可以唔減唔買咩?
朋友: 「慘啦!樓價指數又創新高啦!」
筆者: 「聽都聽到悶啦。」
朋友: 「早幾個星期回一回氣,以為會轉勢添。」
筆者: 「邊有咁快?講過好多次暑假係傳統旺季。」
朋友: 「代理話唔好發夢,樓市唔會爆破!」
筆者: 「冇話會爆破喎,只係升過籠要調整吓啫。」
朋友: 「佢仲話宜家係業主市,唔貴唔賣架!」
筆者: 「咁咪唔好賣囉,呢個係人哋自由。」
朋友: 「咁我應該點?」
筆者: 「業主唔貴唔賣,你唔可以唔減價唔買架咩?」
朋友: 「但係樓價指數又衝番上嚟…」
筆者: 「都話暑假係傳統旺季嘛,做乜係要暑假同人爭?」

朋友: 「但係代理話唔買遲啲肯定仲貴喎。」
筆者: 「咁佢自己有冇買丫。」
朋友: 「咁又冇喎。」
筆者: 「咁咪係囉!」
樓價指數,嚴重扭曲,創新高又代表甚麼!
政府不停加辣,令二手市場的放盤急速下跌,成交嚴重萎縮,在這個被扭曲的市場,樓價指數的參考價值其實不高!事實上,雖然樓價指數不斷創新高,但其實二手市場成交非常淡靜,很多時候都聽見一些知名的大型屋苑,竟然整個星期零成交!樓價指數是一個平均數,一、兩單成交,就會拉高成交價,有何意義?
堅持高價…放售個多月無人問津
今年有不少朋友趁高位放盤,其中有位朋友看見自己的屋苑,最近成交創了新高,例如賣了$450萬,於是就堅持要$460萬才賣。然而筆者看過屋苑的成交,其實$450萬左右的成交就只有一個,其餘都是$400萬至$420萬之間,而且成交非常疏落,每星期只有一單半單。這代表了甚麼?唔洗審,如果以這個屋苑計,這個星期肯定又創新高,這就代表市價是$450萬嗎?只是代表有一個傻瓜,此時此刻願意用$450萬來幫你接貨而已!朋友堅持要賣$460萬,放售超過一個月都冇回音,莫講話賣唔出,連睇樓客都少,最後還是投降。

唔貴唔賣…代價不小!
最後朋友的單位以$428萬沽出,其實價錢已經不錯。
如果繼續等落去,都唔知要等幾耐!如果市況真的調整,則要等市場氣氛慢慢回暖之後再出售,可能要多花兩、三年。損失了兩、三年時間,其實只是多賣5%左右,但如果你善用這筆資金,選擇其他更適合的投資,又何止賺番5%?

不要在暑假搶,堅持唔減價唔買!
如果你都想買到筍盤,請控制一下自己的情緒!
首先,筆者已講過無數次,暑假是傳統旺季,而家盲中中週圍衝,很難會買到平嘢,何不等暑假過後,氣氛轉靜的時候才考慮呢?
其次,既然業主可以堅持唔貴唔賣,為甚麼你不能堅持唔減價唔買呢?事實上很多地區放盤量正在增加,新盤又會一浪接一浪,議價空間會逐步增加,忍耐一吓吧!即使價錢沒有很大上落,單就暑假過後氣氛轉靜、有價講,都已經慳到幾十萬了。

作者為1%投資培訓中心課程總監,教授物業投資、上車及裝修等課程。暢銷書《上車又住又賺》及《樓轉命運》作者,網誌《第一桶金》總瀏覽逾300萬人次,並曾擔任TVB《有樓萬事足》顧問。
Fan Page《第一桶金》: www.facebook.com/anthony.wealth