外國回流 創業 生意 營業額 月入 打工 網民熱話

外國回流並唔係萬能 大學生做份報告仲耐過小學雞|網民熱話

社會熱話

廣告

【外國回流.網民熱話】最近筆者同大學食飯,席間就聽到一個趣聞,內容係關於外國回流嘅畢業生係職場上大派花生嘅故事。

撰文:SmartED編輯部 | 圖片:電視截圖、unsplash

據筆者同學所講,他們係一間中資銀行工作,雖然是中資,但規模以及市場佔有率亦早以在行頭裹享負盛名,故此吸引了唔少外國名牌大學畢業生回流加入其mt計劃,成為中環版人中之龍。而呢單趣聞嘅主角亦係其中之一。

話說既然做得中資銀行,就應該預咗寫報告甚至做presentation都應該要用中文,咁問題就出現了。

作為一個大部分時間都在外國長大的大學生,試問有幾多機會能接觸到香港嘅中文輸入法呢?

該名外國尖子被上司委派去寫一份中文的財務報告,本應預計大約2至3頁的內容只需一天就應該搞掂,給果該名外歸派用咗整天的時間,卻只能完成1頁。

咁上司問佢點解寫咁慢,尖子就答佢:「以往大學都係用英文作主要語言,連外國大銀行都係用英文做first language,都唔明點解呢度咁落後!」

上司聽完即刻無名火起,即該大聲還擊:「連小學雞都打字快過你,你咪仲落後!」講完呢句,上司仲繼續炮轟該名尖子,鬧咗足足半個鐘先放佢走。

其實呢類形嘅衝突可以理解為文化上嘅唔同所形成,大家都對職場中處事風格甚至期望都有所不同,日子耐咗,自然就會形成呢類小風波。