苦口曲奇

女同事派苦口曲奇 食完先知用心良苦卻成空

社會熱話

廣告

有一日,一位女同事要離開公司,離開之際,每個人都派了一塊親手做的餅乾。寫上一d 祝福的說話,起初我哋都好感動,後來先知佢係用心良苦。

撰文:Book場好煩   |   圖片:Visualhunt

最近,公司有一股散水熱朝,走的走,散的散,留低的人因為羊群效應好想走,就係呢一日,呢位就走的女同事留低咗一份心意。派佢親手整的曲奇,更加上一D 祝福的字句。

點知一睇張紙係寫「沒有離開,那有改變」、「離開是為了遇到更好」、「祝福你找到新的天地」,我真係睇到呆了。

到我再食塊曲奇時,我叫左聲「X」,因為真係苦過西藥,隻化學綠茶味在我口中盈著,4小時仍不散。起初我都好嬲,到後來,我懂了她的意思,原來她是叫我要記住今日的苦,唔好比自己過得太安逸,唔肯離開自己的comfort zone,當你開始發現呢份工咁多人quit,你就知道something is wrong。

最後送給大家聽一首歌,

「我以為我夠堅強,卻一天天的失望。
少給我一點希望,希望就不是奢望。」