暴力補習社 

暴力補習社打細路 家長:成績好體罰就冇問題

社會熱話

廣告

望子成龍相信每個家長渴望的,但有些方法真是未必人人苟同,特別是體罰,而TVB 《東張西望》早前就直擊了有補習社老師竟然打學生,聲稱係為咗教好個學生,而呢個方法又係咪好呢?

撰文:快艇   |   圖片:Visualhunt、TVB《東張西望》截圖

而節目中,有補習老師竟然扭耳仔、用間尺打個學生,而個老師聲稱懂用力不會整痛學生,出發點又係為了同學好。

而受訪中的家長竟然支持體罰,因為間補習社真係可以幫到小朋友的學業。

但律師指出這種體罰是不必要,有機會犯刑事,如疏忽照顧兒童罪,因個人有責任看管兒童,但嚴重或重複地忽視兒童的基本需要,以致危害或損害兒童的健康或發展,如身體方面:例如沒有提供必需的飲食、衣服或住所,沒有避免兒童身體受傷或痛苦、缺乏適當的看管或獨留兒童在家。

而網民的反應包括:

「比人影到正一正都死兜,勁」、

「就算家長同意,咁你個仔有無話佢同意老師打佢呀?老師話唔痛但係個同學驚到縮係一邊!如果真係唔痛,咁個同學都唔會縮啦!,咁樣姐係代表個同學覺得痛!」   、

「去死啦,無甘既愛心就唔好學人做老師啦,d家長痴線架仲話教得好,無言」