畢業生

畢業生返工俾人鬧完後報復 巴打:幫M記賣廣告?

社會熱話

廣告

又到畢業嘅季節,有啲畢業生會選擇去旅行;有啲則會選擇立刻返工。有巴打喺連登討論區出文「今日公司個FG返工返到痴左線」,指有畢業生啲返工一個月被經理鬧到做出一啲非人類行為。

資料來源:連登 圖片來源:麥當勞香港官方網站YouTube、TVB電視劇集截圖

事情是咁的,有巴打公司就請咗個畢業生,佢返咗一個月工成日唔小心做錯嘢,而經理就頂唔順的咗佢入房鬧。點知就出事了⋯⋯

內文如下:

個FG返左一個月,間唔中就做錯野,教完都唔記得。直到今日,個經理終於忍唔住 帶左佢入房鬧左幾句。事關佢做既野搞到有客投訴frontlines。之後frontline同事又投訴我地back office,經理都幾大聲鬧個FG,行過房出面都聽到。

內文如下:

佢地出返黎之後,初頭以為個FG無咩事。直到食lunch,佢就黎料,佢買左個m記shake shake薯條上返公司食,然後將個shake shake袋用皮帶夾住。放係條X周前面,再將雙手放係額頭前面。企起身大叫"自己射"之後佢個下體係咁前後chok,成個情況就好似光速X西舞咁。D同事見到佢咁樣都即刻彈開。

睇嚟佢真係被人鬧到痴咗線,但件事仲未完㗎!

頂住個薯跳舞,咁激!

哇!

Posted by O咀新聞台 on Friday, 27 July 2018

相信當時個畫面係咁。

其實事件仲未完,搞完啲同事,當然去騷擾埋個經理!

內文如下:

係呢個時候經理食完飯返黎,個FG就即刻行去經理前面,追住個經理黎X。之後我去左食飯 返到黎就唔見左個FG,收到風炒左個FG 但係就無補錢比佢,唔知黎緊個一個月通知期仲會做咩痴線既行為。

而啲巴打又有咩反應!

人哋啱啱畢業,體諒吓!

巴打,佢睇咗Post了,小心佢明日跟住你Shake!

香港人真係好大壓力!

壓力大到讓人痴線!