發展商的語言偽術

社會熱話

廣告

《一手住宅物業銷售條例》嚴禁發展商誤導客戶,所以近年推新盤時,廣告口號都少好多。

不過最近新盤又再空群而出,唔搞返啲噱頭,都好難突圍而出吸引到顧客。所以最近又有不同的銷售口號出現,呢啲口號表面聽落好似幾好,咦,咪住,諗深一層原來係搵笨,而照字面解,發展商又冇講大話呃顧客喎,大家又冇佢乎。只能夠講一句:「認真便輸了﹗」

究竟最近發展商出左咩語言「偽術」呢?一齊睇睇:

CAPRI:擁港鐵雙站優勢

最近新盤焦點之一,就係會德豐(00020)物業組合「O’ SOUTH澳南」今年推出的第二個樓盤CAPRI。呢個盤除開價平區內二手樓價兩成之外,仲有一個獨特賣點,就係享港鐵雙站優勢(將軍澳及調景嶺站)。

就咁睇,可以兩個港鐵站都到,好似好方便咁喎。咪住,諗真啲先,兩個站都到,咪即係兩個站中間,即係兩頭唔到岸啦。

CAPRI位於唐賢街33號,小編即刻用google map搵佢的位置,度埋行去地鐵站的距離,其實都要各行大約10分鐘。呢種兩頭唔到岸究竟算係優勢,定係算缺點呢?

峻瀅II:窗台寬大實用

峻瀅II係長江地產(01113)樓,大家都知誠哥樓幾出名「實用」啦,當中大窗台就唔少得,而且仲愈來愈大。

但偏偏長江地產(01113)早前推出的新盤峻瀅II,就以寬敞實用做賣點。難得誠哥肯推實用樓,梗係要睇睇啦。點知一睇,真係O哂咀。佢地個賣點確係寬大實用,但講緊係個窗台咋。

其中一個實用504方呎的單位,客廳竟然有一個50方呎的大窗台,長已經有16呎,足夠瞓兩個人。

雖說呢個窗台唔計入實用面積,長地仲話係送畀大家咁話,真係多謝晒。不過大家買樓時,揀都盡量唔要大窗台啦,勢估唔到長地竟然以此做賣點,果然夠新創新呀,不能不說一句:「誠哥,你好嘢﹗」

世宙:跨地域多軸交通網

世宙又係長地樓,不過今次唔係賣實用,係話自己有個「跨地域多軸交通網」。

咩火星話黎架?依小編理解,應該係話佢有一個可以到好多唔同地區的交通網絡,即係交通方便啦。

一講交通方便,好多人都會聯想到坐落九龍塘或者中環,點知原來佢係元朗,仲要係較為二線的朗屏站。住到大西北咁老遠,唔跨區都唔得啦。咁如果真係住正係尖沙咀,應該要叫「超級無敵跨地域多軸勁爆交通網」,住係東涌鄰近機場,仲可以話「跨國多軸交通網」添呀。

經典之最:一脈相連九龍塘

其實出口術已經唔係新鮮事,講經典,一定首推2010年推出的盛薈。冇錯,呢個盤又係長地樓。

盛薈其實係大圍屋苑名城嘅二期,但廣告卻以「一脈相連九龍塘」及「傳統豪宅地段九龍塘一脈相連,共享翠綠壯闊獅子山景」,全世界都以為屋苑坐落於九龍塘,當時開價仲要係九龍塘豪宅價,點知原來係九龍塘獅子山後面的大圍先岩。

雖然交通上,搭港鐵真係只隔一個地鐵站,但都叫隔左個山,校網都唔同晒,諗住買佢讀九龍塘名校的父母,真係上晒檔。