【網上熱話】大鷹飛近民居「揾食」?網民:呢排好多臘腸臘肉任食

【網上熱話】大鷹飛近民居「揾食」?網民:呢排好多臘腸臘肉任食

社會熱話

廣告

年近歲晚,鎖好門窗除有助杜絕竊賊,更能避免窗外的「不速之客」!有網民近日在住宅區,拍攝到有大鷹不時在住宅窗外盤旋,與單位相當接近。攝影者形容牠們是「深入民居的大鳥」,戲言牠們是否打算在此「揾食」。

網民HW Lee日前在Facebook群組「將軍澳討論區」分享其攝影作品,從背景可見相片疑似在將軍澳或調景嶺一帶的公屋、居屋群拍攝。有網民回應樓主所言,「若唔係揾食,會係咩呀?都有000000.1%機會係求偶嘅!」拍攝者打趣地回應道:「求偶,無可能的,都冇其他鷹在場,或可能求我同佢影相仲好啦!」對於有人表「可能想築巢」,拍攝者直言「巢未築到已比人捉咗啦!」不少網民亦猜測大鷹的目標為何,「可能有咸魚/海鮮味,又可能見到老鼠」、「太凍搵地方取暖」、「揾上升氣流爬升」、「梗係,呢排好多臘腸臘肉任食呀喂」。

另外有人指自己所住的慈雲山,經常都有類似情景,「我住慈雲山呢邊,啲大鷹成日都喺我哋出面飛來飛去」,有留言就戲言「如果飛咗入我屋,我走先然後搵漁農處㗎。」亦有人表示「親眼見(過)大鷹捉白鴿」,樓主則回應在尖沙咀碼頭都見到有大鷹追住一群白鴿,「把其中一隻抓住飛走!」

【網上熱話】大鷹飛近民居「揾食」?網民:呢排好多臘腸臘肉任食
大鷹在民居前大鵬展翅。(網民HW Lee@FB群組「將軍澳討論區」)

資料來源:AM730