網民熱話 公務員 政府工 私人市場 加薪 加人工 工資 薪金

公務員人工跑贏大市 「以前係鐵飯碗 依家變金飯碗」|網民熱話

社會熱話

廣告

【公務員・網民熱話】不少打工仔都對公務員趨之若鶩,覺得打政府工穩定兼人工高。近日有人以「公務員人工開始慢慢拋離私人市場」為題開帖,直指公務員的人工愈來愈高,持續下去的話,私人公司的工資水平沒改善,就更難請打工仔了!

撰文:Smart ED編輯部|圖片:新傳媒資料室、討論區|資料來源:討論區

公務員人工升幅

樓主提到「公務員人工開始慢慢拋離私人市場」,又問「過多5年,私人公司仲可以出幾多錢去請新人?」

網民表示,現時的私人公司起薪不高,FG更是以13,000作起薪點,人工升幅不多。「私人市場人工停濟不升先真」、「有無諗過係私人市場太低咋」。

私人工起薪永遠唔加,政府工起薪會加,呢個最大分別,呢一刻用12K請FG,咪比我睇死,2029年都仲係用12K請人, 最多比多1-2K你

私人工唔加薪已經當贏?

對此,有人直認「政府每年加5%」,薪金的加幅的確跑贏大市。「呢十幾年已經加左6、70%,政府工應該比私人市場低人工先健康」但有網民反駁,「政府帶頭加咁多,私人工先加咁少,如果政府加得1-2%,私人工唔加薪已經當贏」。

做公務員 加人工快

有網民指,政府加薪幅度吸引,不少人都想考公務員。「呢(依)家已經9成同事,fg個班hea做,放工溫書考政府啦」。

其實金融海嘯個陣影響好大,全球都停滯不前既時候,公務員慢慢爬頭,我細個個陣,大家只會當佢係鐵飯碗,依家係當左係金飯碗!

供需問題 私人市場要加人工?

但亦有人認為,隨著愈來愈多人去考公務員,這個情況亦會有所改善。「當個個都考公務員 而冇人做私人市場既(嘅)時候, 私人市場既(嘅)人工自然要升嫁啦, 供需問題。」