網民熱話 廚師腸 BBQ 網民 車公 美國 香港 大昌食品

【網民熱話】官方確認廚師腸返嚟啦!網民:車公果然靈驗!| 大昌食品

社會熱話

廣告

網民熱話】廚師腸是香港人BBQ必備之物,不久前外媒報道,廚師腸美國生產商Zacky Farm已提出破產申請,面臨停產危機,令市面上各大超巿的廚師腸被搶購一空,網上更出現炒價。大昌食品今日(18日)在Facebook專頁「DCH ValleyChef」宣布「廚師腸好快就會返嚟啦!」

撰文:亨利|圖片:unsplashDCH ValleyChef

廚師腸有得買

廚師牌雞肉腸生產商美國Zacky Farms早前申請破產保護,廚師腸面臨停產危機,網絡上傳出廚師腸搶購潮,網上更有人叫價每包300元炒賣廚師腸。

大昌食品於今日(18日)凌晨在Facebook專頁「DCH ValleyChef」宣布:

「非常感謝一眾粉絲對廚師腸嘅熱愛同支持。

我地嘅團隊,經過多個星期嘅努力,終於可以同大家預告:

廚師腸好快就會返嚟啦!我哋繼續以原來嘅獨家配方,美國製造,保留大家喜愛嘅味道!我地嚟緊會陸續發佈廚師腸的最新情況,各位粉絲記得密切留意我哋嘅 Valley Chef Facebook Fan Page 喇!」

有網民回應「果然靈驗!」,他指的鄉議局在沙田車公廟為香港求得的第86號籤,想不到籤文在不足一個月內已快速「應驗」!

籤文為:

「石田為業喜非常畫餅將來未見香

怎曉田耕耘不得那知餅食不充腸」

這位網民把籤文每句句尾的字眼抽出,就成了「常得香腸」。

80年代廚師腸廣告

廚師腸的味道深入民心,是港人最愛的快餐食品之一!一起重溫一下這個80年代的廚師腸廣告吧!

https://www.youtube.com/watch?v=m3ObdODFb7U