網民熱話, 男護士, 輪班, 追更, 工時, 醫護界, 衛生服務界, 李國麟, 工資, 人工, PAN地獄更, 紀律部隊

【網民熱話】護士輪班「追更」好地獄「人工真係包咗要返shift」

社會熱話

廣告

網民熱話】近日有名男護士於家中猝死,有指其友人透露死者生前「成日追更」,令外界更關注醫護界別的工作及輪班情況。衛生服務界立法會議員李國麟早前表示,護士「追嚟追去都係每週工作44小時」、「出得嚟行,人工包咗」,該言論引起不少人抨擊,事件亦成為近日的網民熱話。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash、討論區截圖、電視截圖

護士眼中的「PAN地獄更」

根據資料,護士更期分為3種:A即上午,P是下午,而N則為通宵。

當中的「PAN更」,即是下午更接上午更,然後接通宵更的情況,被護士喻為「地獄更」。

李國麟指,一直以來都是有「PAN更」,「如果唔想返PAN更,咁返咩呢?」

他又提到,如果護士人手足夠,理論上是不會出現「爛更」問題。

不少行業都要「追更」

其言論被不少醫護人士批評,亦有很多網民討論護士工時的問題。

不少網民認同護士工作「追更」辛苦,「輪班工作不易做」。

PAN睇落好地獄,但如同酒樓樓面比,人地長時間好多。

但又認為市面上不乏「追更」工種,例如警察及保安等。

好多紀律部隊都係咁嘅情況追更返工

追更最嚴重係保安,12小時仲加追更,點解只著重醫護行業,保安好慘無人問津。

有些工種同樣需要輪班工作,但其工資卻遠低於護士。

差人都隨時辛苦過佢地,人工到未有佢地咁高!

香港大把工作要輪更,要追更,工時長,但人工連班醫護1/2都冇

輪班是「人工包埋」

有人直言,護士在入行及入職前早知需要輪班及「追更」。

輪班是「人工包埋」的,「人工真係包咗要返shift」。

入職簽約時已經白紙黑字寫到明係要輪更工作, 認為自己做唔到咪唔好做!

不過有人提到,護士的輪班與紀律部隊的情況不同。

另外,有網民指,輪班不同於工時長,輪班是會影響人們的睡眠質素及精神狀況。

你以為工時長=輪班,你就錯!輪班最慘是使你睡不了!你今日要700am 上牀,後日要下午2pm, 過多兩日你要下午5pm…不同班次會使人完全失去精神!你試過輪,你才會明白!

有網民就建議,更改或調整護士的輪班制度。

讓護士跟隨紀律部隊的輪班方式,便能更加穩定。

惟有人回應指,護士的PAN輪班制或「追更」,原意是讓時間更具彈性。

改PAN有好處,追更係令收工時間更好洗,如果跟警察早中夜更,佢地又未必制。