網民熱話 香港 生活 生存 打工仔 工資 人工 收入 通脹 樓價 加薪 高學歷 低收入

打工仔呻喺香港搵萬幾蚊 係生存 唔係生活 網民:有錢有生活 無錢咪焗做|網民熱話

社會熱話

廣告

香港生活網民熱話】近日有個打工仔在討論區發文,直言「愈黎(嚟)愈覺得係(喺)香港生活,真係狗都不如」。該網民指,一般香港打工仔只有萬多元工資,人工不高,物價卻不斷上升,問到在香港「仲係咪生活?定只係生存?」

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash、電視截圖、討論區截圖|資料來源:討論區

在香港生活是「狗都不如」

樓主表示,「愈黎愈覺得係香港生活,真係狗都不如」。雖然香港表面看似不錯,交通方便、稅率低廉,然而,一般香港打工仔只有萬多元工資,每年加薪未必有1,000元,轉工要求加薪2,000、3,000又遭壓價。

人工不高,但物價卻不斷上升,港鐵年年加價,就連吃飯也是愈來愈貴。樓主慨嘆,「賺少少錢,但每日OT幾乎係必然嘅事,仲要冇OT費收返,返到屋企食個飯就瞓,第二日又開工。」

在香港是生活還是生存?

樓主又指,除了生活費愈來愈高外,當身邊的親戚、朋友結婚,「做人情又唔見幾嚿水」,至於娛樂、旅行就更不要提了,樓主直言「咁嘅收入,去轉日本已經好入肉」,並反問這樣的生活,到底是生活還只是生存?

網民:萬幾喺香港地寸步難行

對於樓主的看法,有網民表示同意「係香港根本做狗好過做人」,並指「萬幾喺香港地又真係寸步難行」。但有人就認為,這些問題不止是在香港出現,「其實每個地方都有嗰個地方嘅難處」,亦有人指,以基層、低收入人士的生活而言,在香港生活已比在其他地方為好,「沒有能力去那個國家都一樣慘,香港真的已經不錯」!

係大陸深圳,就算是高學歷人士,都係揾幾千,好多都要揾副業去幫補。又係果句,如果係低端人口,生活都係艱苦。香港的情況算是較好的。

網民:窮困是有原因的!

不過有人認為,樓主面對如此困境,自己亦要負上一定責任,因為「窮困是有原因的」。不少網民覺得,樓主要反思幾個問題,如「點解自己人工咁低」、「點建無能力晉升更高職位」、「點解無老闆肯用多幾千蚊請你」等等。

 

建議樓主應反思為何人工只有萬幾,同時為何無能力晉升更高職位,從而獲得更高薪酬

有人建議,樓主如果覺得留在香港沒有出路,其實可以考慮移民,或是找方法提升自己的工資,因為工資追不上通脹及樓價升幅,不是只有香港會出現的問題,所以樓主應找方法讓自己增加更多的收入!

打工收入係追唔上通脹同樓價升幅,全世界的大都會都係,古今如是,sad but true