網民熱話

【網民熱話】80後賣命6年 辭職慨嘆公司沒挽留 網民:螺絲再好 都係一粒螺絲

社會熱話

廣告

網民熱話】不排除有人返工為興趣,賺錢買花戴。但根據個人認知,普遍打工仔返工都是為錢,所以個人認為同老細講金唔講心是天經地義之事。當然,世事無絕對,近日有名80後網民就有感而發,指自己加入了一間公司工作6年,辭職時公司卻沒挽留,更「好快搵到人接手工作」,慨嘆「在商業社會,就算幾有人情味都好,都要記得對自己好啲,永遠放自己第一位」。
撰文:浩德  | 圖片:討論區截圖、unsplash|資料來源:連登討論區

網民 發潮文:唔轉工因為「惰性」及「感情用事」

在商業社會講感情,到底係咪只會令自己蝕底呢?

有網民於討論區以「致正為公司賣命的你」開帖發文,指自己畢業加入了一間公司工作年,並指自己一直唔轉工是因為「惰性」及「感情用事」。

他指自己的「惰性」唔係自己個人懶,而係怕轉變,怕適應新環境。

加上其工作時間彈性「無王管」,在公司有一定地位,所以一直唔捨得走。

而且「年年可以入房同老細傾人工,亦年年都會加,加幅高過巿面。

講既係一成以上,有時仲會半年加一次。」 正因如此,令他留在一間公司6年。

繼續捱 只會令自己競爭力下降

樓主續指,一直都覺得「呢份工幾好出面好難搵到」,所以自己都做得好勤力,OT無補水都幫公司捱埋去,但慢慢發現樣「只會令自己競爭力下降」。

加上細公司晉升機會少,「你個亞頭一日唔走,你都無位上,年年加一成,點加都好,總會有封頂既一日。」

最後樓主終於在上年年尾辭職,因有其他公司挖角,所以人工追返同期。

你份月薪 係包你上一個月既付出 唔係未來

但他概嘆舊公司無挽留他,而且「仲好快搵到人接手工作,只求我最後一個月盡量幫手清哂舊野,同埋順利交接。」

他表示原本「驚自己走咗,會影響公司,但原來自己係可被取代。」

而且當他決走離開時,發現自己在公司「人未走,茶都已經涼。」

他為自己六年工作生涯作了一句總括,就是「喱(呢)個世界無話少咗邊一個唔得,永遠放自己第一位,對自己好啲。」

他補充,「在商業社會,就算幾有人情味都好,都要記得對自己好啲。」

有網民表示「好多打工仔成日覺得公司無左(咗)佢會死,放到自己好大」,而事實上,「人搵工多過工搵人 你唔做大把人爭黎(嚟)做」。

所以當有好機遇就應該跳槽,唔需要同公司講感情,而「公司唔留你就證明佢當你係隨時replaceable 的人」

有網民更抵死地指:「不嬲員工對公司黎講只係condom黎(嚟),冇左岡本咪買杜記,你估得你一隻dom咩」,更有網民一句說到重點:「螺絲再好 都係一粒螺絲」!

商業社會 人人都可被取代

不少網民同意樓主說法,慨嘆商業社會現實無情,人人都可被取代。

亦有人指打工仔一定要轉工,轉工石保持自己的競爭力,「做多過5年,真係會落後」。

有網民更表示,要為自己好,必須要「認清自己只不過係社會上一粒沙,即使你係公司老屎忽,都唔好睇到自己咁重要」

總括而言,大部分網民都同意打工仔真的不用對公司講感情。

的確,人生在世,工作只佔一部分,而作為打工仔,最主要的目的是賺錢。

應該和你發生感情的,不應是你的工作。