網絡23條的優點 (搲爆頭之下諗)

社會熱話

廣告

俗稱網路23條的《2014年版權(修訂)條例草案》爭議甚大,昨日在立法會恢復二讀也一波三折。好多人都唔想呢條例通過,小編都係,因為冇得再改圖,飯碗隨時不保,陰公。而且歌又唔唱得、連直播觀賞人地打機英姿都唔得,人生仲有咩意義?

咁究竟網絡23條係咪真係咁負面呢?小編好盡力咁諗,終於諗到幾個比較似樣的「優點」,嗱嗱嗱,至少應該唔洗再聽到梁特首唱歌,因為首《喜歡你》已經搞到一頭煙,記得交齊稅啦!

大媽唔準開喇叭

經過旺角西洋菜街,除咗好多街頭表演外,仲會成日見到唔少大媽,開住大大個喇叭忘形地跳舞,唔理個世界,唔理旺角係幾咁多人多廢氣。如果立咗法,佢地都繼續跳靜音舞的話,咁小編就只能說:「我輸了……」(歌詞都犯法)

「女神棍」現形

見到女神張Profile Pic幾靚女,一於約佢出來行下街,唔洗又過Lonely Christmas。出到嚟,女神BB呢?望極都見唔到想見的女神身影,結果一個同女神張相完全相反的走來相認。偷圖扮女神?可恥!23條之後冇得偷圖,「神棍」仲唔速速現形?

善長冇得開金口

小編睇籌款節目都會好擔心,因為每次都有善長人翁開金口高歌幾曲,上次前司長周一嶽就完美示範咗,慈善籌款之餘娛樂十足,不過小編聽完都會洗腦,完全諗唔起首原唱。如果有23條,我諗冇人敢唱啦掛,要至少俾六個版稅,捐左佢好過啦!

唔洗成街都係Elsa

好多父母都鍾意貪得意將小朋友打扮成卡通公仔,女孩子又鍾意扮公主(不過真係有公主病),一街都係Elsa,不過此景不再啦,23條話唔準Cosplay呀,真係Let it go, let it go……

畢業只準唱校歌

學生哥畢業,畢業禮係會唱幾首催淚歌,《友共情》、《友誼萬歲》個啲一定走唔甩(嗚呀,小編已老了),有23條的話,一於齊齊唱校歌,有歸屬感呀嘛!

佳節耳根清靜

又到聖誕,又到聖誕!行街周圍都聽到隻經典聖誕歌《Last Christmas》,又係時候大出血啦!如果以後冇得播歌,連聖誕過咗都唔知,咁應該可以慳唔少!新年時冇得聽Sam Hui的《財神到》,冇哂節日氣氛下,隨時連利是都唔洗派。