裸辭

裸辭一刻像贏得全世界 好快覺得空虛寂寞凍

社會熱話

廣告

今日,我裸辭了,我好開心,呢間公司我忍了三年,日日做重覆工作,上司成日比嘢我做,我每日的金句就係:「好惡做啊」,直至有一日有個唔係我上司的人無端端比咗一D 唔係我workload,這時,我決定在電腦google search 辭職信template,就這樣,我裸辭了。

撰文: 蜻蜓  |   圖片:Visualhunt 、《九品芝麻官》劇照

離開一刻,我唔捨得的是一班好同事,而重點係呢間公司的員工都好年青,大多數年紀相約,而且大家好玩得,但奈何,公司竟然要我Sale 客,明明一開頭見工果時就知我讀風險管理,所以我一直都做得幾唔開心,點解公司唔係人盡其才。

所以我決定辭職,我揮一揮衣袖,不帶走一片雲彩,但點知我的決定只不過由一個火坑跳去另一個火坑。你問我有冇後悔,我會話你唔捨點會有得。有時d嘢就係now or never。

我每日去求職網send CV,但30封CV 得1-2個回音,之後in 完又過唔到second in,每日的生活就係諗今日下午食咩,呢D 日子過咗兩個月…….

我發現原來我好享受,真係好爽,但道德題來了,我咁辛苦每日做嘢就係想退休果時過得舒服D,原來我失業已經做得到。

休息係為了走更遠嘅路,但係條條路都係死路的話,我又可以點。

這真的很可笑。