辭職 90後 畢業 買樓 上車 網民熱話

26歲獨子$10K養全家想辭職 「有料到就走 冇料就接受現實」|網民熱話

社會熱話

廣告

【辭職 ・網民熱話】有家長會幫仔女儲首期,亦都有父母調返轉頭,需要仔女擔起頭家!有26歲網民提到自己月入僅$10K,想辭職又唔可以輕舉妄動,因為全家靠佢份糧!

撰文:Smart ED編輯部|圖片:香港討論區、電視截圖、unsplash

 

有網民建議父母退休應該有儲備,加上佢哋可以看更洗碗啲幫補吓。不過樓主回應自己雙親有病,攞緊殘津,似乎由父母方面改變現狀就不太可能。

唔少人都覺得樓主要 揾份新工先走人,唔好裸辭。不過同時都諒解到,樓主現時工作長期 ot.,意味難抽時間見工。但都係要把握機會,SL 射波見工。

樓主公開現時自己人工僅得$9,000,有OT錢,所以計埋大概係10k左右。見到樓主狀況,唔少人都認為,依家OT埋先得1皮,仲要養埋父母,完全係生活唔到。做份10K文職,不如揀做份15K的sales,仲可以有升職機會。

有人指樓主根本唔需要怕辭職,如果走咗都搵唔返10k的話,咁係個人嘅問題。

亦有建議樓主屋企附近搵份侍應,都有萬五加會包兩餐啦。

另外樓主唔怕日夜顛到的話可以揀保安,怕悶亦可揀跟車,起薪點都萬5。「1萬嘅工好難揾。去做份保安都至少萬二喇」

「做左3年都係得10k… 不如轉工轉行。
你咁生,做保安都唔止10k…
做飲食, sales ,新入職都起碼15k以上」

如果樓主有上心進的話,搵啲專業學師做吓,或者讀夜校讀專科,文職做一世似乎唔係出路。

有人提到,要搵舒服同hea工真心唔到樓主, 因為有家庭負擔。而樓主目前係極需要發奮揾多錢,以改善依家情況。

建議樓主如果想轉行的話,或走專業路線。可以留意下醫院,因為都經常性請人,起薪都不低於「萬三」,還可以透過推薦,升做護士。 若不介意「屎尿」厭惡,可以考慮一下,因為護士收入都算吸引。

另外同類型嘅建議有護老院的工種,有些是包在院舍食飯。而餐飲業的,就包你返工時間內的飲食。都有五天工作,聲稱都有「萬三」。

「其他行業都有「萬三」起薪,你要OT才有一萬,找過另一份。
每月多三千,三個月都接近多一萬元,仲要包伙食。」

相同經驗者表示:

網民A:我小學學歷,第1份工做跟車9000,第1年9千,第2年1萬,第3年萬1,第4年萬2,第5年轉做司機13750,做了司機半年走人轉工,做了捱了4年決定考個車牌做司機,唔洗看人臉色,依㗎人工2萬,我29歲,我得,樓主都得

網民B:當年做文員,發覺冇乜前途,做左7個月就辭職(未揾到新工),被老媽鬧到飛起,好在跟住揾到份SHIFT,人工差不多
多一倍,在呢段時間,走去讀左HD(因為SHIFT,可以返日校),畢業時剛好有個政府獎學金去英國,返香港份工差不多
做左20年,不過最近辭左職,去做一D自己鐘意ge野

PS.一份full time 工+一個full time返學都幾辛苦,總共捱左4年,不過值得

其他網民精警留言:

「做工程啦,學bim,2萬幾一个月」

「趁年輕,唔好貪圖安逸,文員仔,俾你做多十年都係萬令蚊文員仔。快趁後生,學門手藝」

「小休一會,找份冇壓力的勞動工作。 但如你話勞動好辛苦,咁就不要埋怨不滿。
大把又要勞動又有壓力人工也不高的人比比皆是!」

「 同你差唔多,不過我翻五日/7個半鐘唔使OT~~~平時好閑,平均一日可能系度上網玩4個鐘頭。養懶左個身,想走但又唔想走」