遲到 公司 早餐 午餐 睡覺 同事 工作 上司 網民

同事日日遲到 食完早餐就瞓覺 打工仔:厚面皮係佢最大嘅優點

社會熱話

廣告

職場】有網民不滿自己的同事日日遲到,在公司吃完早餐就開始睡覺,午餐過後又再次入睡,你的公司也有類似的同事嗎?

撰文:亨利|圖片:unsplash、電視截圖

不盡責的同事

樓主指同事十分不盡責:

「公司有條友,日日遲到,食完早餐就開始訓覺,間中醒幾次禁幾下滑鼠」

「食完lunch返黎又開始眼訓,又要訓。」

「收晒警告信都照舊,佢返左幾個月好意思問上司今個月有無人工加,真係不得不比個服字佢。」

有網民問「咁佢有無完成左佢職責先?」,認為如果該同事很有效率,已完成自己的工作,休息一陣子問題就不大。

樓主回應指,該同事未盡其責,「佢正係完成左陪周公捉棋既職責,如果能力高,訓覺遲到 ,所有人心服口服啦!」。

另外,有網民回應指自己公司曾經出現這類人,表示很明白樓主現時的心情。

「365日有363日遲到,遲到仲要返嚟打卡落去買早餐,1030先食完早餐,以為正式工作?」

「No!! 隻手捉住老鼠,但另一隻手係篤住電話。日日如是, 6點後先開始工作。呃鐘。 」

「口講好多野做, 中意喺老闆面前篤背隻,講到自己好委屈, 但其實由上到下都知佢做野係點。 口裡說忙, 手指篤電話, 長期吾做野、唔跟野、吾聽老闆枝笛,」。

這網民續指,有沒有這些同事都一樣,因為「佢哋嘅野仰咪都瀉哂出嚟比人做」。

同時有網民表示,樓主口中的同事很有問題,但仍然能在公司立足令他們費解。

「咁你公司呢幾個更極品喎,我諗所有公司正常唔係人手短缺都唔會忍唔佢地咁耐,真係好佩服d人禁電話扮認真扮忙」

「厚面皮係佢最大既優點」

「面皮夠厚的話,你都可以學佢,不用羨慕或鄙視」

樓主回應指,「人手短缺 ,無佢符掛……」。

「佢老細唔管佢,問題喺老細度」

「証明公司夠勁,實力雄厚」