EXCEL 持續進修基金 資助 年齡 申請表 收集箱 投遞箱 網民熱話

新同事唔識用EXCEL 「教完都唔識先抵打」| 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】返工除了要「做到嘢」,還要花大量精力應對同事,有網民就開post討論「唔識用EXCEL嘅新同事」,指他/她連EXCEL最基本的「加減乘除符號」也不會輸入,而且好多工作上的細節也不上心。網民齊齊加入討論,到底不會使用EXCEL的新同事適合在職場上打滾嗎?

撰文:亨利 | 圖片:unsplash

樓主指出新同事的兩大罪狀

1.完全唔識用excel

公司來了一位剛畢業的新同事,他/她完全對excel零認識,樓主就一步一步慢慢教。

當聽到新同事「唔識打除號」,樓主感到萬分驚訝,因為樓主認為對excel有基本認識是正常的。

2.不著重細節

樓主指,新同事用英語回覆電郵時,都不注意大細階的運用,如在稱謂用全細階(dear mary)全或大階(DEAR MARY),內容方面也沒有理會大細階用法的分別。

樓主提醒新同事作出修正時,新同事就說:「唔緊要呀嘛?」,完全不上心。

樓主眼見新同事屢教不改,記不再提醒他/她了!

其他打工仔點睇……

網民都分享同事的「激心」行為,「我有個傻既舊同事連啲標點後面要打一下spacing都唔知,同佢講佢個樣好似有啲厭惡咁…」、 「無咩出奇,我同事北大碩士都唔識用列印范圍」

有網民指出,萬事起頭難,剛畢業不等如一定要會使用EXCEL,但無心向學才是重點,「教完都唔識先抵打」、「佢聽就聽,唔聽就算啦…」、「唔識咪學,難得有人教,但駁咀又唔受教就慳番淡氣」。

部分網民就幫「唔識用EXCEL嘅新同事」出聲,指如果事前老闆沒有在申請資格中列明「要識用Excel」,就不能怪這位新同事。

「文科人唔識用Excel一d都唔奇」、「我讀U的年代,只需用 word,返工後才有機會用excel」。

有網民認為,這反映了時代的差異,「你叫佢用whatsapp ,WeChat,抖音可能仲叻」。

經過一輪熱烈的討論次後,樓主最後表示,「睇完咁多留言我先知,原來做文職完全唔識EXCEL都唔出奇,唔識禁個除號出黎都唔出奇。係我見識太少,大驚小怪」。

樓主續指,新同事不是完全不肯學,但吸收得較慢,「我依加都有慢慢教個新同事點用excel,始終佢都肯學。」