Facebook專員有價有市 月入可達2萬至4萬

社會熱話

廣告

如果阿媽話成日上網玩Facebook冇前途,你可以理直氣壯話返畀佢知,錯啦,玩Facebook一樣可以出人頭地,玩得叻,月薪隨時拍得住管理級人員。

社交平台愈來愈普及,很多媒體以至品牌已經將數碼營銷納入其推廣策略上o既必備完素外,好多名人甚至立法會議員好似田北俊、鍾樹根、葉劉淑儀等等都會聘請專人打理自己的Facebook專頁。

好似田北辰咁,可能佢見到哥哥請咗個「田毛毛」打理到個Facebook風山水起,都唔執輸,最近在議員助理的工作內容度加返「編寫議員社交平台的文章,包括個人網站、Facebook等」。所以話,識玩Facebook都係一項專長。

講咗咁耐,Facebook專員究竟係幾錢人工呢?中原人力資源顧問有限公司董事總經理周綺萍預期,未來呢類社交平台管理人的招聘數字會急速上升,而起薪點視乎你的資歷:「如果係junior又係fresh graduate,應該就10,000至13,000元左右。」

不過,外面好多公司及機構都好肯畀錢,請一個好的Facebook專員。由港人所創、撈到全世界都識的分享網站9GAG,佢地請「社交平台編輯」時不求經驗、但求你工作認真、思想正面。起薪呢?有成20,000元咁多。

筍工?未算。要數最筍,應該係轟動一時的香港警務處,出到月薪40,000元請一位合約新媒體撰稿員啦,人工仲高過剛入職的督察。不過入職條件都相對有要求,必須要有傳播、新聞或者翻譯的大學學位,仲要有最少五年經驗。

再睇美國洛杉機,Facebook頁面管理員的平均年薪係有41,000美元(折合約319,800港元)!平均即係有近26,650港元一個月。

但凡事都有兩面,做得好時可以令當事人人氣急升,就好似tree根咁吖,同100毛既靚靚主播selfie返張擺上Facebook就成功呃到3,200個like同廣泛瘋傳;反之,就會造成多一場關公災難,呢層唔洗小編舉例啦。