同事 offer 人工 員工 公司 工作 假期 放假 休息 打工仔 網民熱話

和同事食晏傾是非 冇私人空間 網民:唔想Lunch都要social | 網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】有打工仔在討論區表示,自己不想被捲入公司是非,所以不想與同事一起進食午餐,樓主想問有沒有打工仔也有相同的感受!

撰文:Smart ED編輯部| 圖片:電視截圖、unsplash|資料來源:香港討論區

樓主:

「有冇人鍾意自己一個食飯,唔想同同事食?

唔想參與是非………..」

同同事食飯 = 傾是非?

有網民表示很同意樓主的想法,「如果係是非同事,咁我寧願自己一個食」、「一個人清清靜靜,又唔洗揾話題」、「除非同事請,否則只會同熟嗰幾個食。」!

網民說:「不過你唔同同事食飯並唔化(代)表你可以避開是非」。

放飯變照肺

亦有網民指自己「我試過因唔同同事食飯而被照肺2小時」!

有網民分享自己的經歷,「同同事食飯,如果同事中包括老細,食飯變左開會,隨時一面食一面要交待工作進度」,另外,「同事中冇老細,食飯變左數公司同事是非大會」。

這位網民認為兩者都很煩,食飯屬私人時間,所以不想討論或想起公司的公事,「唔想Lunch都要social」、「自己一個食飯最舒服,唔駛搵話題,唔駛聽是非」。

 有網民就認為如果老細請食飯,一定要出席。

「如果係老細/上司約食飯,作為打工仔應該去,因為隨時袋錢落你袋,好多野係office唔方便講, 例如黎緊公司點安排,有咩想你做等等」

但他/她認為如果只是一班同事去食飯,只會議論是非,所以還是不要去了。「如果大家啱傾就話,唔啱傾食飯仲要對著?不了…..」

網民指,如果樓主遇到合拍的同事,就會想放飯時個伴,「我之前都以為自己鍾意自己一個食飯 後來知道原來只係一直未遇到arm key同事…」。亦有網民建議樓主帶飯,避免拒絕老細的情緒。