移英

移英港媽推16歲怕醜仔仔做M記 時薪72蚊「識朋友」 網民憂賺經驗、輸學業

移民熱話

廣告

不少打工仔人生第一份兼職,都是為幫補家計、或是賺取零用錢。近日,有移民至英國的香港媽媽在社交媒體分享,自己「推」16歲仔仔返人生第一份兼職的經歷,引起熱烈討論。

移民港媽:發現「做麥記都唔簡單」

港媽在社交媒體發文表示自己仔仔雖然16歲,但性格較仍然為怕醜內斂。所以她希望透過仔仔可以透過返兼職賺取人生經驗,「接觸多啲人唔洗咁怕醜」。所以決定力推兒子出去做part time,希望可以開開心心識多啲朋友。

移英港媽
(圖片來源:Fb@英國香港人生活交流區)

港、英時薪福利相差甚遠

港媽表示,自從兒子打算返兼職後,才發現「做麥記都唔簡單」,更驚訝發現原來在英國麥當勞,兼職員工每年都有有薪大假:

「麥記係一個好選擇,接觸社會嘅踏腳石,但原來要做麥記都唔簡單,申請NI就好基本,要面試2次,Ref check,仲有一堆online lesson要上,上晒先可以正式返工,所有嘢包括返工時間全部上網login返個系統睇。」

從樓主發布的圖片中可見,當地18歲以下麥當勞店員的時薪為8.25英鎊,折合約港幣72元。而18歲以上的員工時薪則為10.5英鎊折合約港幣93元。有網民發現,同樣在麥當勞工作,香港與英國的薪金相差多達一倍,既羨且妒。

移英港媽
(圖片來源:Fb@英國香港人生活交流區)
  • 「做m記人工都咁高…留喺香港真係做奴隸。」
  • 「開心啦,16歲已經有8鎊一個鐘。」

亦有不少網友稱讚樓主仔仔生性,希望小朋友工作順利:「Support,年青人要多嘗試。」

移英港媽
(圖片來源:Fb@英國香港人生活交流區)

網民:有時間讀好啲書啦

不過,亦有網民擔心,過早讓在學的兒子投身社會,可能會影響學業,勸樓主不需急於推仔仔返工,擔心小朋友心智未成熟,會被同事教壞。

  • 「陰公,16歲要迫出嚟做嘢,好心有時間讀好啲書啦。」
  • 「內向應該搵社工傾,呢度係英國。」
  • 「我覺得工作呢啲真係唔洗太早體驗,佢大個啲就有三五十年可以慢慢體驗。」
  • 「好多人就係細個返呢啲工學壞,做服務業壓力大,見啲同事放break食煙跟住試兩啖咁就一世。認真搵吓其他活動唔好咩?」

樓主及後亦補充,自己只是鼓勵仔仔嘗試搵兼職,並沒有強迫仔仔一定要返:「係我提議佢去試下嘅,成個過程佢自己apply,而家啲小朋友仲有得迫架咩?」

圖片來源:Fb@英國香港人生活交流區