打工仔

打工仔對公司情已逝 網民:逝去感情如何留得住

社會熱話

廣告

曾經筆者聽過有唔少成功人士都將自己的工作,比喻為一份愛情,要把自己對愛情的熱誠全部傾注係工作之上。今次有位打工仔就在連登分享自己對公司感情轉淡的故事。

圖片來源:電影《國產凌凌漆》、visualhunt   資料來源:連登討論區

巴打係運登發文形容自己同公司好似越走越遠,對公司甚至同事投入度已大不如前,感覺對公司失去期望,返工只係為了放工,同行屍走肉無太大分別。

雖然用分手等字眼去形容同公司關係好似有點奇怪,但竟然有唔少網民都對呢段關係是否結束有意見。有人認為如果做中小型企業的話,辭職倒是一個合理的選擇,無須要為呢份工逞強捱下去。

有唔少網民都認為做中小企係挑戰人類極限,老細本身出手低,但又要員工交足貨,每次做完一樣就加工作量,從無理會自己員工的實際工作情況。工作量太多向老細投訴又無意義,最後只會越做越灰心,點會唔情已逝。

據巴打所講,公司中嘅派系鬥爭日益加劇,升職只依賴人事所帶來的影響,最慘就是連評核書都可以無中生有,影響巴打的晉升機會。面對著如此過份的工作環境,又難免巴打對公司的愛消逝得這麼快。

有創意的網友就為巴打與公司要「分手」的決定配上經典失戀歌詞,例如用連詩雅《到此為止》勸巴打好好分開應要淡忘,為公司工作的合約到此為止,又有留言話逝去感情如何留得住,勸巴打及早回頭。