返工

每日返工來回要2個鐘 係香港返工邊有人生意義

社會熱話

廣告

正所謂返工就是頭痛,係香港返工有時來回所需時間都頗令人頭痛。筆者記得以前返大學時都只係需要半個鐘頭,但而家返工來回就已經超過2個鐘,真係令人頭痛。

圖片來源:tvb《心花放》、新傳媒圖片庫、visualhunt

筆者現在家住港島南,雖然近年有傳就中的南港島線加持,令南區居民出入比以往方便,但係香港仍然有部分地點需要唔少時間先可以去到。而家筆者每日都要返觀塘,只計地鐵線都要轉3次,即係要搭4條港鐘線。

除去搭小巴去地鐵站同埋到了港鐵站後要行的時間,每日來回所需時間都要大概1個半鐘。需知道人每日減去8個鐘訓覺時間,再減走返工大概10個鐘,都只係淨返大概6個鐘。來回就要2個鐘以上,根本上每日除了 返工放工,就剩低食飯搭車同埋訓覺。

可能會有人指出香港生存方式就係如此,但係我們有無想過這一種生活模式,真的值得我們堅持?

每日訓醒第一件事就係開calender本看每天的行程,如果無假放就要趕去逼地鐵,基本上香港人嘅每日rundown就係咁。

每日到放工時,根本身心都俱疲,仲點樣為平凡的生活增添色彩?做gym、玩音樂、學其他話言等等都似是當初我們還年輕時曾設下過的目標,但面對住現實生活的挑戰,以上目標最後都只會變為空想。

或許空想與理想之間其實無太大分別,最大分別可能就是實現初衷的決心。