開荒牛 公司 細公司 網民熱話

想離開安穩舊公司做開荒牛 「細公司你估唔會一腳踢做晒」|網民熱話

社會熱話

廣告

【開荒牛・網民熱話】人到中年,轉工會唔會太遲?有網民提到自己現年40歲,收到兩個offer,唔知應唔應該轉工。對兩間新公司及現時舊公司,樓主都有所猶豫⋯⋯

撰文:麗爾|圖片:unsplash、電視截圖

樓主為40歲已婚男士,準備要小朋友,在同行業15年經驗。目前職位為Sales Director,佢有補充其實自己沒有下屬,基本就是高級Sales,工作5年,過去四年冇加過人工,後兩年沒有Bonus。樓主表示老闆欺壓佢,因為佢所負責部門的sales其實都有在盈利和增長,公司大概50人左右。工作目前很穩定,70%時間在出差,但沒有得升,因為樓主係直接report俾老闆。樓主本身和老闆也是以前同行認識10多年的。歐洲老闆,除了加人工和Bonus這兩點,其他方面公司福利還是很不錯的。

新公司A背景

同行,樓主表示轉工的話可以說的得心應手。過去十年時間內第四次邀請樓主加入佢地。如加入該公司職位同樣是Sales Director,但有三個經理做樓主下屬。

樓主三次拒絕了這間公司,是因為老闆是印度人,樓主過去有與印度人做生意的經驗,發現他們有誠信問題,而且這家公司的人士一直變動很大,樓主擔心過去了,不知道能做多久。

同時亦認為如果過檔的話就是突破自己,而且也是帶Team,新公司A也算規模大啲(約100人)。出差時間,因為有下屬幫忙,肯定也不會有那麼多。

新公司B背景

同行,但做更小眾和貴價的產品,小公司(約20人)。歐洲老闆。

幫助公司開妥中國的業務,和目前工作和新公司A比是從零開始和更有難度。

樓主本身沒有做過呢種貴價的產品,該公司老闆在歐洲,大概一個月匯報一次工作,工作會比較自由,可以home office。樓主自己也想可能能自己趁機做點小生意,出差時間肯定也沒那麼多。

至於工資和待遇,新公司大概多10-15%。舊公司的話,樓主辭職的話,佢估計老闆可能會加5-10%人工留佢,所以三個選擇的人工是不會有太大差別的。

 

A公司支持者

揀A公司嘅網民表示,正常人就揀呢間。不過都要睇出差頻率,因為根據樓主所講嘅嘢轉工都只係 正常a公司想減少/直情唔使出差。亦提到樓主未接offer前已經咁了解A公司業務,就唔洗咁考慮其他選擇。

「A啦,唔好諗B,少出差只係你估計,按你描述間公司發展緊大陸市場,你出差時間未必會少幾多
A至少有team帶,壓力可能會有,但至少有啲手手腳腳用下,跑數都唔駛下下親自操刀」

B公司支持者

有人表示既然樓主最最介意嘅問題唔係出差,而只係唔想出咁多,大可揀B公司,因為憑樓主所俾嘅資料推測,應該唔會有出差大陸幾個月的機會,最多短TRIP,就算樓主要留咁耐都冇咁多客給你見。

「我唔係做你嗰個行業,所以就咁聽你所講,我自己會揀 B 公司 → 留低 → A 公司。」
另有支持B 公司嘅網民表示,歐洲老闆比印度老闆信得過,印度老闆最大問題,樓主自己亦一早知道; 亦認為「四十歲仲年青,值得搏下 – 做得開荒牛他日成功就係中國區主管。」

留返喺舊公司

勸樓主唔好走嘅網民提到,印度老闆好現實,當你達唔到佢預期或得到佢想要嘅嘢,就多數會搵機會請你走。而細公司,比樓主現時公司還細,就唔走好過走,「 細公司你估唔會一腳踢做哂?」

另外亦有人分析,如果人工差不多,就做生不如做熟。
「可能你人工己到了市場價以上,現在老闆都一定吾加得多,至於花紅其實係你年薪的一部份,可能己加在你的月薪入面,咁就冇啦!
至於A offer,都吾知可以做幾耐
至於B offer ,冇生意翻的話都好高風險,你又未做過」

「40?!老嗎?!人老,1動不如1靜。老婆?老嗎?家人需要安穩,唔係富貴。想清楚吧,年輕人。」

其他網民留言:

「阿差都信?? good luck………
你自己寫 A :
重有就是誠信問題,這家公司的人士一直變動很大,也有點擔心過去了,不知道能做多久。」

「根本份份都要出差………..B重要開做荒牛……….除(隨)時1次大陸拋幾個月………… 」

「我就未見過做開荒牛唔使stay當地lor」

「人事變動大唔方好做, 以前我公司有個部門就係咁, 好做的話邊有咁多人做一陣就走」

「舊公司冇人工加,即係睇死你走吾到,冇錢途。A公司3次叫過檔誠意夠,至於印度人誠信問題等要睇你功力,B公司擺明做開荒牛,做到就好前境。記著打工吾會有保證,君要臣死,臣不得不死。」