同事 打工 公司 歸屬感 情緒 職場制勝

大環境水深火熱 政府工仍年年加薪 「公務員是人上人 是不爭的事實」|網民熱話

社會熱話

廣告

【公務員.網民熱話】好多公司都話因為經濟差,唔肯加人工,要凍薪,但就不停加辛。然而喺呢個情況下,政府工仍年年加薪 ,要安穩生活,唔通公務員係唯一出路?

撰文:麗爾|圖片:電視截圖、香港討論區

樓主:

「香港3公」- 公務員、公屋、公援,是人生大贏家。「也是香港3坐大山,並不是甚麼領匯,中電,港鐵」

唔少網民都表示,香港公務員是人上人, 已是不爭的事實。

 公務員=人生贏家?

網民表示,做公務員在經濟好,共享繁榮,免租,加薪,雙糧!經濟差,共度難關,免租,凍薪,雙糧!

另有人持相反意見,認為樓上網民所講的只是一部份。「你緊係唔知,公務員都經歷過凍薪。當經濟好時,私人公司出13、15、16、17 個月糧時,公務員都係出12個月糧。當連綜援唔駛做果理都出3糧時,公務員都係照樣交稅。呢d 你又唔講?做人呢,唔可以只取其利,不受其害的。做政府同做私人工都有利有弊,做人唔可以輸打贏要。」

「唇亡齒寒,如果公務員減薪,私人老闆更有籍口减薪。
再講,如果萄葡公僕,何不加入?」

公務員=成世困死自己在一個地方

網民提到,公務員係公開招聘,人工、福利亦係公開,願者上釣。「用麥(乜)野人工,請到麥(乜)野人,依個亦係市場運作。所以公務員唔算市場最精英一群,亦無得怨。相反,佢地又唔算最差,因為仲有一群更差。」

「政府公務員可以同出面大機構比福利丶晉升機會,但比重唔可以大,與「中丶小企」比較的比重應要適當調整加大,因為大機構的員工是服務大老闆,他們的思想是以大老闆的利益為最核心考慮,而政府公務員是服務市民,這兩批人的出發點及使命是南轅北轍,若以精英心態看待公務員是大錯特錯。」

「依家話公務員人工高果班咪係更差果班囉」

另有網民認為兩者無得比較,佢分析私人工 – 肯搏肯做,機會一到,火箭級升職,仲有雙糧花紅,但相對受經濟大環境影響風險高啲。而政府工 – 你叻到識飛都係跟個scale 加,搏升職最少要捱10年8年,無雙糧無花紅,但相對穩定。「講真,政府人工對比起私巿場同樣職能的人工真係唔算高。正所咸魚青菜各有所好,真係無咩好討論。」

網民精警留言:

「會唔會係你睇錯左大環境呀?
係個別貿易公司水深火熱,但大環境卻非常好境。
其實,政府工加薪的依據係來自各界大中公司的薪酬調查的,而且個 sample size 亦不小。
雖然我相信,被揀選的公司係有所篩選,但仍的確反映某部分的事實。」

「香港最高人工果10%人,唔會係公務員。
一個署長,十幾萬,都只係一個普通醫生人工。
醫生人工,係月球、星球咁計。」

「公務員的所謂 “加人工可提升士氣”, 全是歪理。」

「公務員隊伍道門常開,自問有能力就行入去,不要整日怨天怨地。」

 

 

 

15,000 x 16 = 240,000
20,000 x 12 = 240,000
每年加薪兩次!
過百日年假!
各182日全/半薪病假!
公屋/綠表/宿舍/NCA!
隨時904出去睇醫生!
政府供CSPF25%!
免費醫療!
藥物/器材津貼!