診所職場事 寶豬趣聞 葡萄熟透時 珍寶豬 經一專欄

診所職場事 【寶豬趣聞】葡萄熟透時|珍寶豬|經一專欄

職場

廣告

診所職場事・ 經一專欄】有日一位小姐登記完之後坐低等睇醫生。

好無聊嘅佢唔篤吓電話,選擇將眼光放喺其中一對等緊拎藥嘅母女身上。
我唔知佢係咪太唔舒服引致神智不清,佢居然好大聲咁問媽媽:「你幾歲呀?」

撰文:珍寶豬|圖片:電視截圖、unsplash

媽媽望望診所四周都冇其他病人,就同小姐講:「你問我?」
小姐態度好差:「梗係問你啦」
媽媽:「我點解要答你呀?」

小姐:「你生件嘢出嚟嗰陣夠十六歲未呀?」
咩嘢叫生件嘢呀?
媽媽掩住囡囡耳仔:「關你咩事呀?」
小姐擺出一副不屑樣衰樣:「淫婦」

哇~你荷爾蒙失調呀?
我出口阻止:「阿小姐呀,麻煩你靜少少呀,你咁樣會影響到醫生睇症㗎」
小姐死啄住媽媽:「你腦筍都未生埋就生件咁嘅嘢出嚟,你唔自愛俾人搞大個肚呀?」
小姐~難道你在葡萄人家有愛X嗎?

我:「阿小姐呀,其實人哋係點唔關你事㗎,你係嚟睇醫生㗎可?你可唔可以靜少少呢?」
我同媽媽講:「可以攞藥啦」
媽媽一路攞藥,位小姐就一路係咁望住人,上上下下掃瞄咗好多次咁~
媽媽離開後,小姐蹺埋雙手自話自說:「就係呢啲女人,俾人以為我哋係亂咁嚟嘅人,書都未讀好就俾人搞大個肚呀,呢啲人去第二個國家俾石頭監生擲死㗎咋」

我都廢事啋佢,反正媽媽走咗就由得佢自己自high…
佢繼續唔忿氣講:「呢啲十幾歲淨係識用個懶係青春嘅肉體去勾引人㗎咋,冇內涵!垃圾!」
我望望小姐個排版,可能明佢點解咁嬲,放過自己啦~你自己都曾經十幾歲過。