學歷 80後 出路 網民 勞力 網民熱話

80後讀唔成書唔知有咩出路 網民:無學歷唯有用勞力|網民熱話

社會熱話

廣告

【學歷・網民熱話】清楚自己唔係讀書材料,有咩適合嘅出路?最近有網民在討論區上吐苦水,自稱80後嘅佢提到自己達能力以及人際都麻麻,唔識同同事相處, 之前見份打字員都唔請,想知自己有咩出路。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:香港討論區、電視截圖、unsplash

網民建議樓主可以考慮去外國留學,無心讀書嘅話都可以諗下嘗試踏入youtuber界,又或者近年興起嘅電競。樓主有回應到自己唔係讀書材料,補考會考試過中文E>U,另外亦冇錢出國進修。「YOUTUBER 電競點搵錢我真係唔知..從來都覺得係好TOP個D先可能有小小收入..當5位數..但都唔可以當正職..加上本人完全IT白痴+表達有問題..一事無成仲YOU乜野TUBE」

就樓主嘅背景,學歷唔高,想穩定,唔想中年失業,考政府工係一個唔錯選擇。有人亦建議可以考政府二級工人先,考到後再讀新毅進,讀完後再考其他政府工。二級工人都有其優點,拿公屋特別快。「我眼見依幾年都多左年輕人做二級工人,當然長遠想結婚生子就要考其他政府工。」相同經驗者表示:「  我自己做左9年飲食,見證沙士及金融海嘯,所以立刻讀書進修考政府工。雖然依家份政府工惡做,但最少唔怕中年失業先,又有部門宿捨住。」

除咗政府工外,網民亦推介考個車牌 之後做巴士司機; 以及做地盤、三行等。「雖然辛苦D,污糟D。但時間短,人工高。」

「80後男人,最少今年都成30歲,男人如果冇學歷,根本好難搵到份好工,只能做D體力勞動既工種或保安,基本上可能份份工都好難做得長,建議你學門手藝啦,廚藝,剪頭髮,電腦維修,整電器,地盤(建造業學院),咩都試下學啦!!!!」

「做尊貴既議員  不需學歷  大把高官俾你問候  薪高糧準」

有自稱係樓主嘅同路人表示,自己後來做咗sales就改變咗我自己,現在叫有小小成就。

有網民勸樓主唔洗太灰,需要嘅係諗下自己有咩興趣,知道自己鐘意什麼,才會起勁地投入。

無論過往是怎樣都好,你的人生,不是100%受制於過往,你的失敗經驗,不能假設你的將來都會失敗下去,所以所有事,都靠你自己去爭取及努力。

每個人都有其在社會中可以發揮的空間,問題在於揾唔揾到最合適嘅空間,同埋當事人接唔接受最合適嘅空間往往都唔係自己一直嚮往、夢寐以求嘅空間。

有網民慨歎香港職場嘅遊戲規則,打關係攀龍附鳯就得,誰大誰惡誰正確,只要揸權果個話得,菲律賓野雞大學又做野唔掂一樣上位。

「 講上進心,我比大部分人都高,博士學歷,結構工程、機電工程、會計、財務、法律、環境科學嘅學位我都有,係本地大學堅考返來,專業資格也一堆,工作獎項也贏很多,結果我無得選擇,現在考了大工牌,做地盤工人。香港職場玩法,100%人事關係,董事對下有親戚朋友介紹,經理對下有親戚朋友介紹,主任對下有親戚朋友介紹,學歷個個可以買,工作表現任揸權的寫,下面有班新人加班死做難做,出事炒佢地就得,勝敗不在於學歷及能力,而在於行業權力及人事背景關係。」

唔少網民都提到應該要將興趣發展為職業,這樣會增加成功機會。路係人行出來的,你做的事,有些可能係無人做過的,所以你要自己發現自己的興趣。

如果唔知自己興趣係咩大可以打開一本興趣班的報名課程簡介,睇自己對咩有興趣。「現在社會open左,連打機都可以成為專業,所以人生要努力去尋找你想過的生活,努力活好去,自然事事都柳暗花明又一村。」

未確定自己的興趣係咩之前,就讀一些自己有興趣的課程,然後自己再檢討自己其實係咪鐘意。 找到有興趣的事,就堅持下去,這樣就會累積到經驗,就會再推動你更加努那及更投入。

尋找的過程可以是漫長而痛苦的。 屋企人未必知你的興趣係咩,所以都很難建議你條路可以點走。如果真的找不到自己喜歡什麼,那你就做好現在你份工,那麼慢慢就會有眉目。