揀男方首先要「有樓」 二千零呎都差唔多

社會熱話

廣告

無綫一連五集真人騷《有樓萬事足》下周一起(二十日)播映,惟未播引來網民熱烈討論,特別是22歲港女Seasun的一句「無樓嘅話就唔好白撞!」

該節目邀請不同背景、不同心態的香港人,分享如何在樓價飆升的年代,用盡千方百計置業的故事及心得,有認真、勵志、惹笑,甚至瘋狂,道盡香港人生百態。

第一集主題是「有樓有真愛?」,不同嘉賓會分享各自看法。當中22歲性感尤物Seasun認為買樓是男人天職,擇偶先決條件是「有樓」;32歲市場策劃經理Inky已經置業,不介意另一半没有樓,只追求真愛;28歲單身音響公司負責人阿龍則討厭拜金港女,認為高收入港女應買樓予男人;21歲大學生Vivienna身兼多職,月入5萬,誓要26歲前買樓,鍾情年紀較大、有能力買樓的男士。

想了解更多?以下嘉賓簡介豈能錯過︰

1. Seasun

揀男方首先要「有樓」 二千零呎都差唔多

– 身份:22歲、女、單身

– 背景:珠寶公司職員

– 看法:擇偶條件是男方首先要「有樓」,覺得二千零呎都差唔多,例如何文田舊樓…認為買樓是男士表達愛的最好方法,「冇樓嘅話就唔好白撞」…

2. Inky

揀男方首先要「有樓」 二千零呎都差唔多

– 身份:32歲、女、單身

– 背景:市場推廣經理

– 看法:從細到大慳家又做兼職,一年半前靠自己買入小蝸居…現在「有樓招親」,不介意男方「冇樓」,只追求真愛…

3. 張秀文

揀男方首先要「有樓」 二千零呎都差唔多

– 身份:女藝人

– 背景:無殼蝸牛,公屋出身,現租屋住,月租一萬多元兩房單位

– 看法:做藝人要買樓同打工仔一樣咁難,甚至更難,真係要有一筆錢放喺度,預計嚟緊六個月都冇工開…樓價年年升,租金步步高升,可能交咗30年租都仲未成為業主,但係就養咗班業主30年…

4. 吳業坤

揀男方首先要「有樓」 二千零呎都差唔多

– 身份:男藝人

– 背景:無殼蝸牛,無父幹,現租屋住

– 看法:細細個已想買樓俾媽咪,希望努力工作就可買樓有安樂窩,越了解這個世界越發覺點解好似愈來愈難追到…知道自己隨時都可以喺這一個娛樂圈消失,所以要未雨綢繆,努力工作又與朋友夾份創業,主動去開源…