元朗西鐵站 乘客 元朗樓價 減價 元朗遊行 元朗黑社會 網民熱話

西鐵元朗站事件掀樓市減價潮? 網民:幾平都咪搞 費事提心吊膽|網民熱話

社會熱話

廣告

【元朗・網民熱話】西鐵元朗站21日晚發生疑似幫派人士的「白衣人」無差別襲擊乘客事件,令居民人心惶惶,區內氣氛緊張。近日有網民以「大家覺得元朗樓會出現售價租金減價潮嗎?」為文發題,引起大量網民熱烈討論。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash、新傳媒資料室、討論區截圖|資料來源:討論區

元朗區樓價和舖租受壓

樓主引用新聞點評指出,經過星期日元朗一役,元朗區樓價和舖租難免受壓。內文指:「在這場血腥噩夢後,元朗不少外來家庭已名言要『搵屋搬』,畢竟沒人願意接受每晚放工回家都需要提心吊膽。」

網民:幾平都咪搞

大多數網民都覺得,好多區外人士唔會考慮住入元朗:有網民就話:「減都唔好搞,落街都怕比人打。點住?」、「冒住返屋企都要比人打既風險仍然要住係元朗,香港人真係命硬!」

香港人好實際同善忘?

但有部份網民就話,香港人好實際同善忘,元朗樓點都會有市場:「不會,香港人出名善忙,好快唔記得。」、「最終都唔會,無端端多左(咗)批人出左各區搵樓,業主們眼見咁旺立即反價、加租,於是唯有繼續住返元朗啦!」

等樓價跌再入貨!

有網民都表示如果樓價會跌都想入手:「一定唔會,不過我都想佢跌下,可以入返一兩間 」。

其他精警留言:

「樓價有咁易減就會唔咁多人上街啦」

「不會, 依家都唔知幾多人攞住一大嚿錢等樓市跌, 就撲入去!需求咁強大!樓市點會跌吖」