醫生 診所 google 痱滋 口腔癌 診所職場事 寶豬趣聞 珍寶豬 經一專欄

診所職場事 【寶豬趣聞】醫生冇料到|珍寶豬|經一專欄

職場

廣告

診所職場事.醫生. 經一專欄】有日一位小姐睇完醫生,拎藥時…佢問我:「姑娘呀?你唔好介意我咁問呀~」我:「嗯?咩事啊?」

撰文:珍寶豬funnyclinic)|圖片:電視截圖、unsplash

小姐嚟診所睇醫生

佢:「你個醫生係咪冇咩料到㗎?」
我:「點解咁講呀?」
佢:「佢好似咩都唔識咁嘅?」
咦,睇嚟小姐你都立志係要做個有料嘅醫生,好有料咁喎?
我:「醫生咩都唔識?」我笑笑。
佢:「係呀,我同佢講啲咩佢都好似覺得唔係咁,好似覺得我呢啲係小兒科嘢」

生痱滋定係口腔癌

我望望排版:「你生痱滋啫~你記住搽藥膏呀,如果到時仲係唔好嘅記得返嚟再睇」
佢:「我就覺得冇咁簡單囉,我上網Google過話有可能係口腔癌嚟㗎!」
失覺失覺,原來你係坊間n咁多個嘅鼎鼎大名嘅google醫生…其中一個!

鼎鼎大名嘅google醫生

我:「總之你今次睇完搽完藥膏都係冇好轉嘅話,你就再過嚟診所俾醫生睇睇啦~」佢:「如果係痱滋嘅話,我唔駛嚟睇都得啦,我去藥房買枝痱滋膏有幾難呀,我就係google過覺得自己唔係咁簡單先過嚟呀嘛」
咁你又唔去藥房嘅?

我:「你啲痱滋好耐㗎啦?」我又望望排版,兩日咋喎…
佢:「上網話有機會係㗎嘛!所以我先覺得你醫生冇咩料到咋嘛」
你點解唔叫google開埋藥俾你食?幫你搽埋藥膏呀?

快啲去考牌做醫生

我:「你試吓搽咗藥膏先啦,真係冇好到嘅你再過嚟啦~呢度三百蚊呀」
佢望住枝藥膏:「吓?咁就三百㗎啦?哇,醫生都幾好賺㗎喎,冇料到都值三百㗎?你個醫生都唔係好幫到手啫…」
係呀,你好快啲去考牌做醫生啦。