做地盤四年搵過百萬 真正贏在起跑線

社會熱話

廣告

由細到大,我哋睇電視都話畀我哋聽「讀書是會發達的」,但事實上,原來做個職安真漢子先係致富之道。

當你捱過TSA順利年滿十八歲時,一般凡人諗都唔諗繼續讀上去,打算點都拎返個學位。

Stop It!(圖片來源﹕網上圖片)

呢個思維Out啦,想嬴在起跑線上,首先你要退學。冇錯,係叫你退學。即使你係打工仔,你都應該即刻轉行,除非你係CEO。

根據建造業議會嘅「BUILD 升」培訓計劃資料顯示,只要你年滿十八歲就有大把課程畀你揀,連最受歡迎嘅紮鐵都有,面試成功就可以即刻訓練,訓練期間每日有150元津貼。完成訓練,通過考試就可以成為中工。之後仲會介紹埋你返工,通過公司面試就可以返工啦!

可能你會擔心,面試即係有機會唔得。放心,小編已經幫你問埋,職員話入學面試好簡單,主要睇你識唔識中文同有冇色盲,仲容易過依家啲細路入幼稚園;至於公司面試方面,你放心喇,依家建造業咁等人用,只要你有手有腳,一定請你!

訓練地點仲有咁多,真係服務周到。(圖片來源﹕建造業議會)

假設你18歲之後選擇身體力行建設香港,只要完成「鋼筋屈紮班」為期97日嘅訓練,過埋考試就即刻可以成為紮鐵中工,幫香港出一分力。而且係有汗出有糧出,每日900元,以一星期工作五天計,每月四週,月薪18,000元,即係年薪起碼有20萬元,人工已經跑贏唔少剛畢業的大學生。

做三年中工就可以考大工牌,叫得大工當然專業好多,個試都好似難咗。唔再考你基本中文,而係行內知識同實際紮鐵技巧。不過小編相信,如果你三年內努力學習,一定難你唔到!拎到大工牌,就有2,000元一日,人工即時三級跳,月薪40,000元,年薪480,000元。

如果你堅持追逐無涯嘅學海,知識是要錢的。假設你成績好入到政府資助嘅大學,每年學費42,100元,讀四年就要168,400元,未賺錢先負債。

即使你幸運地一畢業就有工,如果你成績一般又唔係讀咩特別專科,最多都係搵10,000元月薪左右,一年只係12萬元。即係話,畢業之後你唔係零,你係負。

但望望建造業嘅朋友,頭四年已經可以搵到差不多113萬元收入。如果夠生性,呢段時間死慳死抵,每個月只用3,000元基本洗費的話(當然住就痴屋企啦),基本上都儲到接近100萬元,夠畀首期買個細細地的上車盤,仲唔係真正贏在起跑線?

如果你想留紮鐵呢類賺大錢機會畀其他人,你仲可以選擇搭棚(中工每日750至1,000元,大工每日900元至1,200元)、油漆工(中工每日500元,大工﹕每日850至1,150元)、泥水工(中工每日500元,大工每日850至1,150元),雖然冇紮鐵咁高,但點都有睇頭過好多大學生文職工。

相關文章:
【世界變 地盤保安變筍工】 http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=1405