考考你:5條問題看穿你是否金融文盲?

社會熱話

廣告

呢個測試喺出自標普最新的全球金融文盲調查報導(Standard & Poor’s Ratings Services Global Financial Literacy Survey),當中包括5條問題,涵蓋基本計算能力,和對複利、通脹及分散投資的理解。

只要5條問題中答啱3條(第4+5條全對當一條計) 就代表你成功通過測試! 你準備好未? 有無信心接受挑戰? 一齊黎啦! Take it easy!

—————————-

第1條
假設你要借$100蚊,邊個會還少D錢: $105蚊,抑或是$100+3%利息?

a) $105 b) $100+3%利息

第2條
假設10年後你買的所有野都貴了一倍,而你的收入同樣上升了一倍,咁你十年後能夠買到的比今日買到的野會少左、一樣,定喺買到更多?

a) 買得少左野 b) 買到一樣的野 c) 買到多過今日的野

第3條
假設你有一些錢,你覺得將呢筆錢投資落同一間公司或投資產品會安全些,抑或將錢分散投資於不同公司或投資產品會較安全?

a) 同一間公司或投資產品 b) 分散投資於不同公司或投資產品

第4條
假設你將一些錢放入銀行,而銀行保證每年將15%的利息存入你戶口之中,咁銀行在第二年會比第一年入多些錢落你戶口,定喺兩年都入同樣的錢落你戶口?

a) 多些  b) 一樣 c) 少些

第5條
假設你銀行有100蚊存款,而銀行每年會比10%利息,期間你唔會拎走D錢,5年後你戶口將有多少錢?

a) 多於$150 b) $150 c) 少於$150

—————————-

答案
第1條: b, 基本數學題
第2條: b, 因為購買能力無改變
第3條: b, 分散投資有助分散非系統風險
第4條: a, 複利計算
第5條: a, 複利計算

如果你答啱曬,小編代表《經濟一週》恭喜您!!!!
如果錯左少少,就要努力D 溫書啦,買多D《經濟一週》黎睇~~
如果唔好彩唔合格,就要加倍努力,買足每一期的《經濟一週》呀,努力脫盲! (發奮圖強mode)

延伸資料
想知香港財經文盲的世界排名? 禁入去下面條link 睇睇啦~