五大吸金明星寵物 忌廉哥榜上有名

社會熱話

廣告

依家一開facebook,幾乎每日都被喵星人、汪星人的相及Video洗版,不過小編就好中意被洗,間唔中睇睇都好治癒!

原來好多寵物好有「明星相」,不但止明氣大,網上賺到唔少LIKE,有啲仲做拍電影、出廣告、做代言人,吸金實力唔輸蝕過人。以下就數五位殿堂吸的吸金明星喵、明星汪。

廣告天王 阿Boo


講到國際知名的竉物狗仔,阿Boo認第二,都冇人敢認第一!其招牌Cute Cute樣被選為「全球至Q狗狗」,Facebook專頁已有超過1,750萬名粉絲,果然人氣爆棚。

阿Boo其實係松鼠狗,但冇松鼠狗蓬鬆嘅毛髮,反而剪到個頭成個波波咁,加埋對水汪汪、圓碌碌的眼晴,真係好萌。

阿Boo第一個成名作,就係一家外國知名的女裝品牌,搵佢一齊拍平面廣告,之後仲做埋維珍航空代言「狗」,加上美國公司Gund仲幫阿Boo出毛公仔全球發售,依位竉物界「天王巨星」真巴閉!

奧斯卡狗明星 Uggie


講到拍電影的明星狗狗,一定非佢莫屬,就係積羅素犬Uggie。佢係2012奧斯卡得獎電影《星光夢裏人》扮演男主角Jean Dujardin嘅寵物,之後仲係《情約奇藝坊》演出。

Uggie仲威到拎到狗仔奧斯卡「金頸圈獎」的最佳狗明星殊榮,更成為首隻狗明星舉行「打狗印」儀式。甚至踏足遊戲界,成為日本任天堂首位代言狗。不過,晚年Uggie深受癌病折磨,最終於2015年8月離逝。

電視拍檔 阿笨與阿占


電視界長青,日本的阿笨與阿占肯定當之無愧,每次宮澤先生交的任務,兩位毛孩都會盡力完成,上山下海無難度,每次佢地都有好多搞gag場面,笑點指數極高,氹到班觀眾笑到gap gap聲。

只可惜,鬥牛犬阿占在今年3月8日離世,享年12歲。至於猩猩阿笨,近年已經退出幕前,長居係日本動物園。

貓界Model Maru


日本貓貓Maru出名鍾情捐入紙皮箱玩,所以被人叫做「紙箱貓」,貓奴唔會唔識佢喇掛?

Maru主人不時將佢嘅可愛片上載網絡,每次迅速爆紅。主人仲幫佢出寫真書,依位Model撈埋廣告界,被日本平價服飾品牌UNIQLO邀請拍攝廣告,真犀利。

香港明星代表 忌廉哥


香港嘅代表非尖東忌廉哥莫屬,自從佢幾年前做咗半個月失縱貓口,因而引發大批網友一齊搵貓,事件被傳媒廣泛報道,搞到個個都發狂咁搵佢,好彩最後都搵得返。

自此,忌廉哥就一炮而紅,好多OL姐姐不時會去探佢,順便影相、集郵。之後廣告接踵而來,同Nikon相機、旅遊公司拍過廣告,連譚仔三哥米線都搵埋忌廉哥大做宣傳,仲係書展出書及日曆,真係豬籠入水啦。

不過,近日忌廉哥主人宣布因報紙檔蝕錢,決定最快5月25日結業,見佢嘅日子將會愈來愈少喇。

最有潛力新喵汪獎

小編就認為以下幾位毛孩都好有潛質做國際明星:

野獸Beast


Beast的主人來頭就犀利喇,就係大名鼎鼎的Facebook教主朱克伯格的愛犬。不過,Beast唔係單靠主人名氣出位,自己憑住似「地拖」的造型,亦冧唔少粉絲。小編都FF緊,第時Facebook出廣告會唔會係Beast做代言呢?

伸脷貓Lil Bub


依隻喵星人來自美國印地安那州,唔好以為佢專登伸脷懶可愛,似足科學家愛因斯坦呀,其實佢係天生患有骨質石化症,一直維持小貓時期的體型,所以不良於行,加上冇牙齒令舌頭外露,身世好可憐。不過佢嘅受歡迎程度有增無減,仲會不時陪同主人參加慈善活動!

哥基酒大多


你以為係一個名?其實講緊係三隻哥基狗狗,分別係爸爸「酒酒」、大仔「大大」同細仔「多多」,依個哥基家庭係來自台南玉井。

酒大多成日都幫屋企人睇舖賣芒果乾,Facebook已經有60萬粉絲。主人不時都幫佢地出product架,有月曆、利是封、袋仔、雨傘同埋Line表情貼紙等等,呢啲產品經常好快就被粉絲搶購一空架!


貓貓白吉


人稱「喜劇演員」的白吉貓貓,經常被主人惡搞,白吉嘅主人係插畫師,同白吉影完相後就會幫佢「P圖」,畫吓眉,改下賣萌表情,簡直可愛到暈,喜感十足。

現時白吉Facebook專頁已有接近13萬人讚好,主人仲幫佢出過幾本寫真書,書入面啲相都好搞鬼架!