子華神《前度》金句合集

社會熱話

廣告

黃子華、陳法拉及劉俊謙主演的35場舞台劇《前度》日前開鑼,今次係法拉的處女作,加上男神子華相隔四年再踏舞台,絕對係一飛難求,有錢都未必有得睇!今次子華扮演白手興家的富豪,而法拉係佢曾經的小三。在子華老婆過身後,兩人再度復合,但因為階級同價值觀分歧,不停發生爭拗。法拉過去兩年在美國進修戲劇碩士課程,演技大有進步,一時狂爆粗一時爆喊;而子華則保持一貫水準,連環爆出金句。依家小編就同大家一齊回顧子華神多年來在台上的精闢金句,真係句句都咁到肉!

《前度》改編自英國著名舞台劇《Skylight》,當中加入不少香港本土元素,背景仲變成一間殘舊嘅天台屋。除道盡兩性對愛情的大不同,加入不少香港政治議題、階級觀念及年輕人與上一輩的矛盾等,值得深思!

講男女關係

「上帝創造處女,男人創造婦女。」

「千絲萬縷,唔係執一劑就搞掂。」

「最正嘅感情係兩個人光明正大,毫無保留;亦係最危險,因為你就係得兩個人,要瞓晒身落去先得。」

講兩代矛盾

「年輕人無嘢叻,最叻係否定一切,佢(兒子) 唔係叫我老竇,係叫我腦殘、喪屍,話我乜都唔理,一味只係識搵錢!」

「學生鬧警察多咗,但鬧嚟鬧去都係嗰幾個俾人鬧。」

講階級觀念

「阿輝唔係人,佢係一個司機,而一個司機大部分時間唔係揸車,係等揸車,佢預咗啦!」

講日常生活

法拉表示搭巴士可以睇人生百態,子華反駁︰「如果你同我一樣出身寒微,就知搭巴士冇乜嘢學。」

法拉在劇中完全將女神形象放下,又爆粗又大談「性經」,佢同子華講︰「執多劑?你咁快得喇咩?」之後又鬧爆現時社會輕視教育工作者及社工︰「X街,你哋知唔知社工做緊乜呀?通緊渠呀!掃走一啲你哋喺社會上面扮見唔到嘅嘢呀!」

就算係去到謝幕時,子華有感而發的一番話一樣可以成為金句!佢話︰「今日第一日公演,好多人發達啦,我係講黃牛黨,其實這又何嘗不是悲劇呢?」道盡現時黃牛黨橫行,唔少人以炒黃牛飛致富,令真心想睇的人一係冇得睇,一係就俾勁多錢,認真sad。

子華神演出無數,無論舞台劇、棟篤笑定係拍劇集都一樣金句無數,依家一齊回味!

「搵食啫!犯法呀?我想㗎!」
「錯就要認,要對方認!」
「損人不利己,不如跳井死!」
「大自然所有嘅動物都喺食物鏈上面。鏈嘅下層俾鏈嘅上層吃,一層一層咁鏈上去。」
「我覺得講得出『我好鍾意返工』呢句說話嘅人,一定係鬼上身。」

「香港既精神,就係『冇精神』。」
「阿媽標仔參,邊個畀贖金?」
「而家香港人生仔可以冇老婆,但唔可以冇菲傭。」
「而家香港嘅問題,係所謂嘅婆媳糾紛,係一種必然瀨嘢嘅關係,係咪?除非你個新抱可以喺第一日入門,就全心全意同奶奶講:『奶奶,我愛你!』」
「香港人而家打開報紙打開雜誌,就係睇緊《尋找X街的故事》。如果你起身就係要尋找一個X街,無人唔係X街,你只可以係未X街。但係你一定仆畀我睇。」

「化妝就係你落咗妝,我仲認得你,你落咗妝,我唔認得你,嗰啲叫做喬裝。」
「女人撞衫,仲大件事過撞車。」
「男人係愛情上係要求新鮮,而女人對愛情最大嘅要求就係保鮮。」
「你愛嘅,你得唔到;你唔愛嘅,你甩唔到。」
「一個男人點都會hurt過一兩個女人。但作為一個女人一世都未俾男人hurt過,咁就係真正嘅hurt啦!」

「若要人不知,唔好太低B。」
「唔在乎你有冇俾人姦,只在乎你交唔交到單!」
「比份糧你,一半係比你要嚟做嘢,另一半係比你要嚟受氣嘅。」
「我係一個無雀嘅… 唔係,我係一隻無腳嘅雀仔……」
「世事無絕對,只有無頭緒!」

「I am a man. You are a pen.」
「你食魚翅,我食粉絲;你揸Benz,我坐Bus。」
「一千幾百,猶如垃圾,富貴於我如浮雲… 但係浮雲於我如命根啊。」
「樹要皮,但人… 唔一定要面。」
「你好巴閉咩?我夠有3個C啦,CHEAP、CHEAPER、CHEAPERPER!」

全文完

原文:東方新地
http://www.orientalsunday.hk/%E6%9C%80%E6%96%B0%E5%A8%9B%E8%81%9E/%E5%AD%90%E8%8F%AF%E7%A5%9E%E3%80%8A%E5%89%8D%E5%BA%A6%E3%80%8B%E9%87%91%E5%8F%A5%E5%90%88%E9%9B%86/4/