娛圈女筍盤 大家最LIKE邊個?

社會熱話

廣告

尋晚半夜無啦啦FB瘋傳話余文樂同小儀一齊咗,搞到小編鬼咁登小儀開心,諗住佢終於搵到另一半… 唓!原來只係無中生有嘅。

撰文:JOEY

樂仔親自回應「戀情」嘅時候就話:「小儀如果我過幾年都找不到對象的話,我們就真的在一起吧!!!」喂老老竇竇,幾年姐係幾多年先?不過衷心祝福小儀同上述幾位早啲有喜事傳出啦!

不過話時話,娛圈除咗小儀都仲有唔少女筍盤,一齊睇埋小儀同呢幾個佼佼者啦!

1. 阮小儀 筍盤指數:***
年齡:45
著名DJ,SHOW價動輒廿萬,手持數個薄扶林區物業,亦與朋友合資經營食店,因生意理想近年更擴充開分店。而且小儀曾經勝出美女廚神,入得廚房仲好有愛心鍾意狗仔。有事業而且有車有樓仲有舖頭,只係姻緣運差啲。

2. 周秀娜 筍盤指數:*****
年齡:31
o靚模出身,樣靚身材更加正,係無數宅男嘅女神,與前度男友分手後數宗緋聞均無疾而終。之前做幕前已搵唔少,是圈中小富婆,舊年便以1,600萬元購入西半山千呎豪宅畀父母住,自己亦在堅尼地道有樓。近期突然減產淡出幕前,原來主力搞自家旗下內衣品牌,投資過千萬元。

3. 佘詩曼 筍盤指數:*****
年齡:41
1997年港姐季軍,分別於2006、2014年成為無綫雙料視后,並多次在亞洲地區獲得多個女主角奬,演技備受肯定,加上投資有道,撇除未知的流動資金及其他投資,單計物業已坐擁過億身家,揚言自己「唔洗靠男人」。現時感情狀況據稱為空白,雖然年齡上較娜姐輸蝕,但絕對係鑽石級女筍盤!

4. 陳凱琳 筍盤指數:****
年齡:25
2013年港姐冠軍,不單止後生、樣靚,而且家底豐厚,父親經營石油代理生意,早年承接逾三億遺產,後來錢滾錢使身家翻數倍,明符其實為超級富二代。只可惜現在已心有所屬,與鄭家穎公開戀情,兩人愛得甜蜜,短期內應該唔會再放盤。

5. 黃翠如 筍盤指數:**
年齡:34
娛記入行,因為拍攝旅遊節目而為人所認識,現深得無綫高層重用,本來觀眾緣幾好嘅,但近期成日講錯嘢,觀眾對佢評價就好壞參半喇。翠如爸爸年頭就將盤生意上市,自己榮升上市公司行政總栽之餘,囡囡都變身五億太子女!

你可能有興趣的文章:
【烏克蘭美女愛嫁出去 相睇費最低19萬】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=3712
【俄美女6大因素最愛中國男】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=3593
【月入25,000元 有資格娶日本老婆返屋企】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=3409
【財金靚女 輪界最多】
http://www.edigest.hk/Vip/detail?id=2962