學曉點用Fillers  講英文馬上升呢十倍

生活消閒

廣告

英文作為我哋嘅第二語言,講起上黎總係有少少唔順口。究竟點先可以講起黎順口,聽起黎又順耳呢?原來有個好簡單嘅方法可以令你一般般嘅英文升呢十倍!係咪好想知呢?答案就係「用填補詞(fillers)」!今集阿滴就教下大家善用填補詞(fillers)講一口流利英文~

填補詞(Fillers) 其實就好似口頭禪咁,其實冇咩意思,但係用起黎就好順口!

用Fillers 的好處:

1. 加長句子
有時同人講嘢答得一兩隻字,好似有少少肉酸,不過用fillers 就可以幫你加長句句子,聽起黎都好似好勁咁!

2. 增加你思考講咩好嘅時間

有冇試過面試俾人問到口啞啞呢?又或者講到一半唔知講好,你就可以用fillers黎buy time,等你有多啲時間可以諗下之後講咩好。

3. 完全唔洗理文法

用fillers最大嘅好處就係完全唔使理文法。你可以隨便周圍用啲fillers,點用都得,反正就一定唔會錯!

用Fillers 例子:

1/ Right, so…..
2/ You know. I don’t know.
3/ Actually/ Basically/ Obviously

雖然fillers其實冇咩特別意思,但係加咗以上嘅fillers之後,你嘅英文就好似突然順咗好多啦!

如我有特別需要申請政府津貼,有什麼津貼可以申請?

如是長者/傷殘人士,可以留意長者生活津貼長者咭樂悠咭傷殘津貼申請綜援等等,在住屋方面,可以考慮申請公屋

如果我想外旅/返回內地,有什麼需要留意?

首先,要留意特區護照/回鄉證是否需要續期,以及留意不同貨幣的匯率走勢,包括人民幣兌港幣日元兌港元英鎊兌港元等等。