銀行

一山不能藏二虎? 辦公室兩個阿姐相爭

職場

廣告

文:90後銀行小妹甩轆記

 

有人的地方,便有競爭。有兩個女人的地方,註定永無寧日。

 

 

曾幾何時,分行只有一位阿姐級人馬——Connie姐。她是老臣子,有好多熟客都只點名找她,不認其他職員。她照顧熟客是照顧得好,但就比較揀客,而且絕少接生客。同時,對老闆的指令她也視乎心情而辦。

 

日子久了,老闆希望開拓多些客源,順便制衡一下現有局面,就重金禮聘娜姐,不,當時還是娜妹的另一名客戶經理回來。起初,娜姐還未站站穩陣腳,處處忍讓。不過,人的忍耐力始終有限,娜姐第一次與Connie姐開火是在某個夏天。

 

導火線是曾引發不少古今中外辦公室矛盾的千古罪人——冷氣機。

 

 

事源當時Connie姐房間的冷氣機壞了,待修,而剛來沒多久的娜姐尚未有房,暫時坐在Connie姐房外的位置。盛夏,房間悶熱,Connie姐理所當然地校大外面的冷氣。而娜姐一向穿著較清涼吸睛,覺得凍極,走去把冷氣調低。

 

於是,一個覺得熱,調高;一個覺得凍,調低。幾個回合之後,Connie姐終於率先發火:
「喂,你做咩成日校部冷氣啊!」

 

娜姐不甘示弱:「我覺得好凍啊!咪校高啲!」

 

「我間房好熱,好焗!你凍你唔識著衫?」

 

 

「你熱都可以除咗件外套㗎!」

 

「我要見客㗎!Dress code,Okay?啲人成日著咁少都唔知博咩!」

 

「嘭!」緊接著是Connie姐嘭門的聲音。娜姐於這個回合敗陣,因為無門可嘭,只好咬牙忍冷。

 

男人多數認為這是女人間小家子氣,不明白女人為何因一部冷氣機可以霎氣一整天,道理其實簡單易明——宣示主權。女人的控制欲可以很強,強到連一個冷氣掣也屬管轄範圍。

 

 

俗語說「一山不能藏二虎」,更何況是兩隻老虎乸。我記得有一次與老闆共進午餐,談及同事相處,小妹言語間顯露出「既生Connie姐,何生娜姐」的疑惑,老闆微笑,問我,「你嘅鰻魚好唔好食?」

 

我含著滿口鰻魚飯,茫茫然點點頭,但心諗點解咁九唔搭八,佢哋同鰻魚有咩關係?

 

「有無聽過Catfish Effect?」

 

 

我搖搖頭。

 

「以前日本有條漁村盛產鰻魚,但好多時,啲鰻魚撈咗上嚟之後,唔夠半日就會死晒。有個漁夫發現咗一個方法,可以令鰻魚保持生猛,就係放幾條叫狗魚嘅雜魚入去。鰻魚同狗魚天生係死對頭,呢啲狗魚周圍亂游,好有威脅性,而鰻魚為咗避開佢哋,亦努力郁動,反而仲無咁易死。」

 

嗯,唔怪之得鰻魚咁好食。不過做鰻魚真係辛苦,好彩我負責食啫。其實兩位阿姐之間鬥爭又與我何干,倒不如食多一碗鰻魚飯!

 

「老闆,啲鰻魚飯好好食,我可唔可以叫多一碗?」

 

 

最近分行盛傳因為娜姐表現突出,會連升兩個Grade,即是比Connie姐還要高一格,成為最大阿姐。

 

雖然兩人對外稱謂都是高級客戶經理,但其實每個稱謂背後都有一個Range的Grading。而原本娜姐比Connie姐低一格,是次升職後,將會反超前,lead返Connie姐轉頭。

 

花無百日紅,難道Connie姐母儀分行的時代將要結束?娜姐終於吐氣揚眉,反勝Connie姐一局?

 

 

平時睇得多宮廷鬥爭戲,知道在位者要被扯落嚟,邊有咁簡單。

 

小妹雖八卦,但都有道德操守,絕不會偷聽別人對話。但因為趕住搵老闆簽名,我去到老闆房門口,在不小心非自願盲中中情況下聽到呢段對話。

 

「其實係咪因為佢?」娜姐好激動好大聲。

 

「一嚟主要係頭先講嘅,上面批唔到咁多quota;二嚟希望你明白,你哋都係我嘅得力助手,缺一不可。你都知佢喺度做咗好多年,如果以升職速度計,你比佢快好多。我都唔想呃你,佢最近向我遞信,希望可以升職。始終佢做咗咁多年,有好多熟客,我都會挽留佢。」

 

 

「我覺得好唔fair。」

 

「我知道你係叻女,好做得嘢,你嚟咗咁短時間,做出咁好嘅成績,你嘅能力,大家有目共睹。升多一級,只係時間問題。今次係特別事件,我保證,喺下次Appraisal,我會盡力寫好,同上面講升返你。」

 

「……」

 

「You have my word.」

 

我宜家先知,原來老闆唔單止湊客叻,就連氹女人都有一手,「師奶殺手」果然名不虛傳。

 

 

原本以為娜姐會反敗為勝?Sorry,職場上從來沒有Happy Ending,只有兵不厭詐。

 

呢件事發生之後,娜姐請了兩日sick leave,而Connie姐則很風騷地請同事們食Tea,以慶祝自己升職。大家都很譁然,不知道箇中原因,紛紛慨嘆職場上一分耕耘,卻沒保證收穫。

 

我咬著Connie姐請的炸雞肶,牙骹幸好未軟,一邊想起老闆講述的鰻魚故事,也許,這次換娜姐成為鰻魚,越戰越勇,未嘗不是一件好事。

 

 

兩個女人之間的鬥爭仍會一直延續落去,姑且睇下邊個可以笑到最後。

 

Anyway,我係笑住食炸肶嘅。

好開心大部份人都想happy ending——即是揀「

😡打和!」。可惜,我寫嘅唔係老作,而係現實,結果只有一個——必有一傷。不過出乎預料,我以為二揀一之中,大部份人會揀「

❤️娜姐」,因為,原本佢先係贏家。