長期月供股票 收股息定要股數好

投資

廣告

問1:龔成老師你好,非常感謝你一直既寶貴意見同分享。現有問題請教老師,如果我是月供股票,長線持有,有朋友建議不要股息,將股息轉為股數繼續滾存,這方法能獲利更多嗎?

龔成老師答:

可以的,原理是將收到的股息,再投資,這能作複息滾存的效果,長遠能累積更多財富。

當然,若果能把握時機,可將收到的股息先累積下來,再提握時機買入這股或其他股。不過,這方法要有一定技巧,所以,若你投資實力未算好勁,當你收到股息後,再投入,已經可以了。(對照龔成信箱Q2063)

請問你對互太紡織(1382)有何評價?
值得長期投資嗎?

————————————————

問2:

龔成老師:

互太紡織(1382)本質唔差,佢同Calvin Klein、Liz Claiborne、Maidenform、馬莎、黛安芬、UNIQLO、VF Intimates、Victoria’s Secret、安踏體育都建有長期合作關係,有唔少都係穩定的訂單。

不過較特別的係,佢會將賺到的錢絕大部分用於派息,所以息率有成8%,收息算係唔錯。但呢個亦反映一點,佢的增長力已有限,管理層都知這企業增長有限,賺來的錢都唔會作保留盈餘,企業唔會有咩發展。

而此企業另一缺點,就係佢只做生產,無自己的品牌,而只係同大品牌合作。當經濟逆轉時,大品牌就會壓佢價,佢無價值自己能力,就算成本上升,未必能將成本轉嫁,這是風險所在,不過當息率去到8%,都有一定的投資價值,但你要知佢的特性。(對照龔成信箱Q2061)

————————————————

問3:

你好,我買?股票唔係太耐,只有幾年,但一開始買,就比?好多錢走?去學股票,學完之後識簡爆升板塊,爆升股,2年由$15萬變依依家$80多萬,期間買賣唔超過20次,所以我比較好彩,比好多人行少好多歪路。

龔成老師答:

這是不錯的成續!

保持學習,多學習自己不認識的投資方法,或強化某些投資技巧。只要保持增值自己,相信你會滾出理想財富,加油!(對照龔成信箱Q2069)

————————————————

問4:龔成你好 想問問最近九倉不斷下跌的原因是甚麼?是不是入市的好機會?

龔成老師答:

美國保持加息的速度,地產股一般都會受壓,因為融資成本將不斷增加。

九倉(0004)雖然近期跌?10%,但佢一年間升?一倍,要跌翻?都好正常。同埋,我地分析股票,是睇企業本質,不是睇股價,這股在本質上睇唔到有問題,仍然優質,現價合理,但過往升得好多,未到平宜。(對照龔成信箱Q2068)

——————————————————-
問5:

你好呀,請問你會如何看玖龍紙業(2689)的前景呢?
我個人覺得現價雖然較以往高,但其生意穩定,你認為呢?謝謝。

龔成老師答:

玖龍紙業(2689)生意算是穩定,但賺錢能力不算強,佢的股本回報率5年平均只有6%,反映行業不算太賺錢。前景方面不差的,預期佢下年盈利比上年有理想增長,市盈率亦會下跌。

前景有的,毛利率亦改善中,但唔好預佢變到好勁。(對照龔成信箱Q2066)

————————————————

多謝各位提問,若然你有問題想向本人發問,可在龔成的fb專頁中(www.facebook.com/80shing)inbox龔成,但要注意如無特別聲明,有可能將問答放上網的,當然,會將發問者的身份,以及有關個人的部分刪去。

另外,由於提問人數眾多,見諒無法即日回覆,如果是普通的提問,預起碼要3天以上才能回覆,若然是較複雜的提問,起碼要7天才能回覆,希望各位能諒解。

編按:龔成是於公屋長大的80後青年,畢業後於銀行從事投資相關工作,雖然月薪僅萬多元,但因為理財及投資有道,只花五年時間,於28歲已累積到100萬元資產,目前淨流動資產有數百萬元。著有暢銷書《80後百萬富翁》、《80後2百萬富翁》及《財務自由行》,並出任創富課程導師。

facebook專頁:https://www.facebook.com/80shing

個人網站:https://80shing.skx.io/