老細 見工 工作 HR 公司 打工仔 同事 經一專欄

OT難SAY NO 不與上司做朋友的4大原因 | 老細 | 職場制勝

職場

廣告

職場制勝返工佔據咗我地大約三份之一嘅時間,所以工作環境有一班好同事、好上司變得異常重要!不過就算你好好彩,遇到好老細,你哋之間都應該劃一條界線,保持適當距離。

撰文:Smart ED編輯部|圖片:unsplash

同上司做朋友4大壞處,你一定要知:

OT難SAY NO

試想像一下上司用朋友口吻喺你收工嗰陣同你講:「喂,兄弟拍硬檔,留夜少少幫幫手。」成件事嘅角度由幫公司變成幫朋友,內心善良嘅你咪更加難拒絕OT。

與同事關係差

返工對同事仲多過對屋企人,同同事關係唔好做嘢簡直喺生不如死。

當你同上司Friend過打band,同事難免會開始疏遠排斥你,無他嘅,大家都驚你篤自己背脊,眼紅嘅更加會話你係「擦鞋仔」,咁嘅辦公室生活你又頂唔頂得順?

相關文章:唔會搵命博 誓死唔OT 5個一定不能加班的理由

伴君如伴虎

朋友我當你一世朋友!無錯係當,無人話過真喺會一世,當你同上司以朋友角度出發討論公事,一旦發生矛盾,難保佢會即刻擺個上司款出嚟命令你做。

再者做得朋友交流自然多咗,一但得罪咗佢絕交收場,你都可以打定辭職信。

得唔到認同

雖然事實上真係會有「擦鞋仔」只求上位升職加人工!

但一心只係同老細做普通朋友嘅你即使被升職,都唔會得到其他同事信服,最後人工可能加咗少少,但辦工生活就更難捱,一啲都唔值得!