唔想做快啲辭職 坐得呢個位就俾心機

社會熱話

廣告

話說中午陽光明媚,仲未打風,我衝去會一會我嘅摯愛——焗豬!

我好鬼鍾意去茶記,因為貪佢地方細細,又可以搭枱,方便偷聽唔同人嘅對話。偷偷哋話比大家知,其實我有一項技能,就係聽人對話內容,可以估到佢哋職業,唔信?咁啱有三條女坐我隔離,試比你睇下~

三條女清一色偽ABC OL打扮,aka摟吊裙。

A女:「我真係頂唔順班IT人,今日嗰個,一叫佢介紹自己,佢就即刻話「我識XXX、BXX、FXX…ABCDE!」」

B女:「啊哈哈哈,佢哋係咁㗎!剩係識講啲system名,完全唔知佢講咩!」

A女:「所以我想轉去做Bank Sales嗰邊,好似搵得多啲!」

C女:「佢哋嗰邊好難入㗎喎!同埋啲Sell屎好串!」

A女:「係啊,所以佢哋咪要話「我識得阿邊個邊個,之前邊個邊個大粒又係我refer嘅!」要做耐咗,先可以拋返佢哋轉頭。」

B女:「嗯,我做咗幾個月,覺得好似仲未係好掌握到啲candidate。」

A女:「你當佢哋係你條仔咁,食住佢哋咪得囉!」

然後三條女一齊「哈哈哈哈哈哈哈哈」。

我一邊食住我嘅焗豬,一邊聽到滴晒汗,原來唔單止我呃飯食,Headhunt界都有唔少呃飯食之流。

人哋IT人咁認真講自己profile,你唔識,即係唔夠專業,仲好意思笑人?

想做Sales人生意,以為識name-dropping拋人就掂?

其實,做得Recruiter,已經係一個Sales,唔該攞返少少專業水準出嚟。我遇過好多為求盡快將你塞入一個空缺嘅Recruiter,而漠視你嘅條件同需要,亂做mapping。

或者我食檸檬食上癮,我最欣賞嘅,就係一個派檸檬我食嘅Recruiter,佢叫阿V。佢同我傾完一輪,唔會hard sell我去一個我唔願意做嘅field,而我未能符合條件嘅post,佢亦都唔會隨便refer。

「我諗呢一刻我無嘢比到你。」呢個係同佢傾完一輪嘅結論,佢唔需要食住我,我都無需要串佢。彼此互相尊重,尊重對方嘅專業。

難做Sales人生意,係因為佢哋好了解你背後嘅動機,唔好忘記,佢哋自己同樣靠佣搵食。係咪亂咁sell?係咪有心幫個candidate?Sales人一定會知。

Recruiter成功介紹一個candidate會袋大約廿%佣,從好嘅方面諗,佢有佣賺,我有份新工,大家創造雙贏。呢樣同我哋平時sell嘢好似,我有佣袋,個客做到投資,有機會賺到錢。但認真一諗,個客尚且有risk disclosure,知道投資緊嘅嘢有無風險,同埋個後果係點啊。之但係份新工呢?萬一係火炕咁點算啊?!我可唔可以告個Recruiter mis-selling啊?!

作為一個有良心嘅Sales,我衷心希望Recruiter可以知道自己sell緊啲咩,你哋唔單止係sell緊一份工,而係人哋嘅前途啊!

文章授權:90後銀行小妹甩轆記