人工 夢想 浪費 生命 後悔 工作 學習 舒適區 經一專欄

人工$70,000 份糧僅僅夠用 喺香港一世買唔起樓 | 網民熱話

社會熱話

廣告

人工網民熱話】以下係我一個朋友的真實個案,係,係真有其事,一個在香港工作20幾年的中年人,仲要係專業人士,每月有 $70,000人工又如何,佢真係買唔起樓。以下我想分享我一個朋友的落錯車個案。

撰文:不覊| 圖片:電視截圖、新傳媒資料庫、unsplash

人工唔夠用 辛苦廿幾年得個桔

90年代香港某名牌大學畢業,係天子門生。我係一個專業人士,我唔想講自己做咩職業,因為,我啲同學、行家出來開檔都撈得掂,但我一直死守公營機構,每月出糧,安份守己,最終辛苦廿幾年,我係連一層樓都買唔起的。所以,我更加唔想講自己做邊範。

點解會咁?其實我都好想問點解。你都可以話係我無用,點解人哋撈得掂,你撈唔掂先?

90年代初出來社會工作,機會的確比而家啲後生仔女多,搵工好易,我做咗幾年嘢就同拍拖多年的女朋友結婚

我唔係富有人家,甚至可以話係草根出身,老豆老母好辛苦供我讀書,叫做讀書有成果款。細細個都已經好識諗,早熟的我好早就識咗個女朋友,大家都唔係玩玩吓,讀完書出來做嘢,好自然咪諗結婚囉。

當時真係覺得好幸福

我好記得我哋第一層樓響將軍澳,500呎細單位賣400萬。我太太係一個捱得之人,佢唔介意層樓細,只要一齊開心就好了。

記得當時自己真係幾幸福,雖然出來工作唔耐,好辛苦儲到少少錢做首期,一筆過揼落去,唔好忘記我仲要供養父母同細佬妹,當時心諗,只要一家人齊齊整整開開心心,日常生活搞得掂,又有乜所謂。

直至結婚無耐,太太有咗BB,我好想佢全職照顧屋企,於是叫佢唔好做嘢,我一個男人頂住頭家,無非想個小朋友成長得好啲。

我太太雖然唔係咩專業人士,亦唔係搵好多錢,但如果出來工作,唔多唔少其實都可以幫補一下家庭開支,但左計右計,最終我都係決定要太太辭工做全職家庭主婦。

BB出世好想換大屋

見BB就快出世,間屋唔夠住,加上當時又升咗職加咗少少人工,於是好想樓換樓,買間大啲屋,一家人住得舒服啲。

可惜無耐就遇著金融風暴,層樓一跌只值 200萬,真係個心離一離。雖則話層樓自住,但見樓價一直跌,個心始終唔舒服。

當時,BB仔又剛出世,升咗職工作量又大咗,責任又大咗,太太又辭咗職,當時壓力真係幾大。

雖然個心好想換樓,但當下咩都唔敢做咩都唔敢諗,只能死守。

只望黑暗日子快過去

好在守咗一段時間,樓價終於升返啲,多就無,去返200零300萬啦,但呢個時候,太太又意外有咗,第二名要出世,其實細屋仔真係相當唔夠住,果次真係把心一横要換樓了,點知,阿仔出世第二年,好記得係2003年,一個沙士又到,層樓跌到剩番百幾萬,人心惶惶,好在自己仲有份工在手,果時,又係咩都唔敢做,只望黑暗日子快啲過去。

「先沽後租好蝕底」

日子一天一天過,好在沙士終於消失了,我層樓樓價亦慢慢升返,層樓終於值返300零萬,雖然距離我當日入市都仲有段距離,但見自己啲積蓄儲到啲,加上真係好想換樓,於是,決定賣咗層樓,換間大屋。

我同太太唔想再住將軍澳,又睇中咗西九四小龍,決定重新開始新生活,但我係一個好驚死的人,唔係幾敢入市,於是租住先。當時月租萬零,我負擔得起。

「份糧都係僅僅夠」

點知樓價一路係咁升,仔女開始大,開支樣樣係錢,加上老豆老母年紀大,要住老人院﹐雖則有細佬妹,但我做大,當然要負擔大啲。

七除八扣,有數得計,活在香港,十隻指頭要養,7萬蚊根本唔係錢,其實份糧都係僅僅夠。

我知自己係無用,錯失咗好多入市良機,只係真係唔太多人明白,一個中年人,上下夾心人,真係唔敢搏,終於,我到今日都仲未上返車,仲未買到樓。

人到中年,我其實唔知今世仲有冇機會買返層樓。