買樓是負債還是資產?

樓市

廣告

朋友:「你覺得樓係負債定係資產?」

筆者:「視乎呢層樓幫唔幫到你。」
朋友:「點先叫幫到呢?」
筆者:「例如你買層樓賺到錢,愈換愈大,幫你累積財富。」
朋友:「蝕錢的就是負債,賺錢的就是資產?」
筆者:「對!又例如你買樓收租,租多過供,個個月有錢淨。」
朋友:「個個月貼錢就是負債,有錢袋就是資產?」
筆者:「對!所以不能一概而論。」

最近在網上讀到一篇文章《今時今日,我才不會去買樓》,反映很多年輕人的觀念,對上車的一些錯誤觀念。

作者說:「太古城500呎要1,000萬元?點解要用畢生積蓄同佢癲?」

第一,係囉,點解要同佢癲呢?冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽,這些樓是讓資深投資者、換樓客去買賣的,可不是讓未買樓的年青人上車的。

首期都要500萬元,對很多人來說何止一生積蓄,簡直係兩、三世人的積蓄!其實要買1,000萬的單位不難,只要懂得技巧及方法,先由一個300多萬元的細價上車盤起步,賺了錢,再換大,換兩三次就到了。

第二,太古城500呎單位要1,000萬,這單位是頂級貨色,一般貨色700多萬有交易,作者買貴了。

作者又說:「當你用五年儲到首期,犧牲那五年的自由與放肆!」

第一,甚麼是自由與放肆?幾錢斤?係咪個個人都鍾意呢?回看身邊一些年輕人,有些沉迷打機,有些沉迷吃喝玩樂,又有甚麼意義呢?

作者說:「辛辛苦苦儲錢買樓,將來回望只有層樓就會後悔」。如果回望過去幾年,只是吃喝玩樂,又或者只是打爆了99個Game,又有甚麼意義呢?難道就不後悔嗎?

就當真係辛苦幾年先儲到首期,如果你識得玩,一間變兩間,兩間變三間,將來唔單止有自住樓,仲有收租樓,有錢、有資產,想點自由放肆都得啦。

作者又說:「為了繼續供樓,即使討厭你的工作但卻不敢轉工。」

首先,如果你有自住需要,唔買樓都要租樓,咪又係唔可以隨便轉工,如果你買樓是用作投資,仲簡單,層樓有租客幫你供,鍾意轉幾多次工都得!

其次,如果你識得玩,多年之後,你有幾層樓收租,毎個月唔使供之餘仲有錢淨,夠洗夠食,所謂財務自由的境界,莫講話轉工,全情走去做義工都得!

作者又說:「他沒有樓,沒有債,租樓住,想做甚麼就做甚麼。」

成世人租樓住,難道又不是負債嗎?供樓總有供完的一天,再加上隨着個人成長,賺錢愈來愈多,再加上物價上漲,人工愈來愈高,供樓只會愈來愈輕鬆。相反租樓呢?租金會跟隨物價上升,而且永無終點,到死嗰日都要交租,那個情況更恐佈呢?

說到底,作者看到的就只是付出,只看到自己要付幾多首期,要儲幾多年,上車之後要供幾多錢,要犧牲幾多。

然而1% Anthony與戰友們看見的,除了付出,還有收獲,睇到層樓可以賺幾多錢,可以賺幾多正現金流,可以幫你累積財富,賺取將來的財務自由。點睇?點做?每個人有不同抉擇,只是一念之差。

太古城上月最新放盤叫價是多少?

太古城上月最新放盤叫價大約…各區樓市買賣詳情請看

九龍區有哪些大型屋苑放盤呎價最低?

九龍區不少受歡迎的大型屋苑呎價對比上月都有回落…各區樓市買賣詳情請看