大學

大學畢業 人工都係搵$13,000 繼續做連僅有願望都風光殮葬|網民熱話

社會熱話

廣告

網民熱話】出身於草根家庭嘅我,父母從細到大最信奉嘅價值觀就係知識可以改變命運!於是佢哋將後悔嘅光陰投射喺我身上,篤促我努力讀好書,而我都無令佢哋失望,成功大學畢業做到呢個願望 ,只係結果令佢哋萬念俱灰!

撰文:Purple弟弟 |圖片:新傳媒資料室、unsplash

讀 social science 大學畢業

當年小弟誤信讒言,聽咗啲師兄、老師講跟興趣揀科,最後揀咗讀 social science 呢個被後世年輕人冠名嘅「神科」,成個課程又真係無學到啲咩實質技能,學習咗一肚子嘅理論但收入竟然無法果腹自我,實是諷刺!經歷咗幾年嘅大學文化洗禮,只學到大量社會學理論,大學畢業後要係香港用到咁複雜嘅理論,可以話係天方夜談。

人工 $13,000 俾家用 $6,000

我前往ATM將今個月嘅所有人工$13,000全數提出,然後扣除日常交通伙食同基本娛樂費用,淨低嘅都係上貢母親大人。晚飯過後,我趁屋企人睇緊電視諗住送上家用表心意。

「媽咪,今個月家用啊!」
「吓,得6,000蚊咁少!」

心中嘅無名火已經悄悄燃起:「已經差唔多半份糧仲想點!」
「你正一衰仔嚟,俾咁多錢你去讀書,讀屎片㗎,搵得嗰萬三你不如去洗碗!」

我靜了…..我一言不發唔係因為我認同娘親所言甚是,而係我明知佢呢種思想係錯嘅,但我完全反駁唔到,嗯!的確洗碗都高人工過我。凝結咗嘅對話令背景嘅新聞台旁白更為鮮明:「早前襲擊誤闖禁區遊人嘅老虎已經被擊斃!」

冇錯,我就係嗰隻老虎,錯嘅唔係我,但被人槍決受罪嘅卻係我!「讀咁多書搵$13,000 」每次聽到都好似要無故俾人拉去打靶咁,你話會唔會想喊啊?